Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Godaften,

Jeg kan ligeså godt melde klart ud, at jeg er fuldstændig nybegynder, og derfor har indset, at der må hjælp til ude fra :s

Vi har netop købt hus, hvor jeg selvfølgelig skal have hængt en fladskærm op på væggen.

Vores budget er på ca. 11.000 - 13.000,-

Design spiller en stor rolle, og jeg synes de tynde modeller med glasskærm og stort set ingen kant er rigtig lækre.

Jeg har derfor kigget på disse 2 modeller:

1. http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -42-led-tv

2. http://www.cinemagic.dk/shop/40-sony-kd ... 5803p.html

Jeg er i tvivl om, hvad vi skal vælge for at få mest muligt for pengene. Jeg er ikke kun "låst" på disse 2 skærme, det er mere for at indikere hvilken retning jeg leder.

Desuden vil jeg gerne have sat højtalersystem op, men er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Jeg har kig på disse:

1. http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ustimass-6

2. http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... festyle-18

Jeg håber på at få et godt råd eller 2 fra nogle af jer kloge hoveder.

Mvh

Guldmann
Senest rettet af Guldmann 28 sep 2010, 22:44, rettet i alt 2 gange.
Af Steen Bay
LE850N er testet her på siden og skulle være et fint TV. Cinemagic sælger den europæiske version som hedder LE8500 til 9383,- kr.
Af Mysen
Ue40c7705 eller den lidt dyrere ue40c8705 er super flotte fjernsyn begge 2. Den første er med lille kant, den anden er bare Samsungs design flagskib, hvis man ser bort fra deres prisbasker c9005.

Sharps 40le824 er et andet bud.
Af Guldmann
Tak for jeres svar...

Steen Bay Tak for info omkring LG. Jeg har søgt lidt på det, og kan ikke se der skulle være forskel på LE850N og LE8500. Ved du om der er det?

- Martin
Af soko
Hej Guldmann

Hvor langt væk sidder i fra jeres TV?. Er du sikker på, at du "kun" skal have et 40" - 42". ;)

Mvh. Soko
Af Guldmann
Hej Soko,