Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tkt4
Jeg undskylder på forhånd at jeg i mit indlæg søger råd til køb af ny fladskærm, jeg er klar over at der findes mange lignende spørgsmål i samme kategori, men efter nogle ret dårlige oplevelser bla. ved elgiganten, er jeg virkelig i vildrede over hvor man kan få objektiv og kvalificeret hjælp til køb af en 40+" LCD skærm.

Jeg har ikke de store krav til mit TV, hvilket også afspejles af prisen.. Mit Samsung M87 37" er ødelagt og jeg skal derfor have det erstattet med et nyt.

Jeg var i Elgiganten for at kigge på skærme og jeg faldt lidt for KDL-40EX500, hvilket jeg så købte - Jeg fik dog udleveret et EX501, til "samme" pris hvilket som sådan også var ganske ok, hvis det ikke var fordi at tv'et kostede 1000 kr mindre på deres EGEN hjemmeside.
Jeg drog derfor ud i Elgiganten igen og de ville hellere tage tv'et retur end at give mig den samme pris som på deres hjemmeside. Argumentet var at det TV de har på hjemmesiden er EX500 og det jeg fik udleveret var EX501. Sælgeren lagde ellers vægt på at der INGEN forskel var på de to modeller udover designet. Jeg kan intet finde om EX501 online, så nogen der ved hvor det kan findes?

Anyways, så endte det med at jeg leverede tv'et retur og fik pengene tilbage.

Jeg står derfor stadig uden TV og jeg leder nu efter et minimum 40" LCD TV, med 100Hz til maksimum 5500..

Er KDL-40EX500 det bedste til prisen eller hvad med
LG 42LD550N, LG 42LD750N eller Samsung LE40C650?

Håber på at kunne få lidt hjælp af nogen som ikke kan tjene på det. :)
Af DonSilicone
Jeg købte et 32 EX500 via Elgigantens hjemmeside - og fik udleveret et 32 EX501, så det holder ikke vand, det du fik forklaret i butikken.

Der var smidt en trådløs wifi dongle original Sony i kassen - den koster vejledende 800 kr, så har du brug for en sådan er det måske værd at overveje.