Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af johnnysay
Vi har lige købt et fedt Samsung ue40c6805u men har lige et par spørgsmål , det første spørgsmål er er der blevet lave en test på det jeg kan ikke finde noget i søg og er der en der har en Kalibrering på den

en anden ting er nå man vil optage på en harddisk vil den lave den disken om til et andet format .det jeg vil spørge om er hvis man nu deler disken op i to en i ntfs eller en i fat32 vil tv'et så formater hele disken eller vil den tro at der er to så man kan bruge den anden til pc'en
Af Steen Bay
Mht. billede/kalibrering burde det ikke adskille sig fra C6005 som er testet her på siden.
Af johnnysay
jamen hvis du mere at jeg kan bruge det ville jeg da kigge på kalibrering af C6005 hvis det er det samme jeg takker for opmærksomheden
Af red_martians
jeg er helt sikker på at de to skærme har forskellige paneler. Har dog aldrig haft fingerne i en 6805, men hvis det er det samme panel som er i 6705/15 så er det et betydelige bedre panel end der sidder i 6005. ihvertfald er farveindstillingerne helt anderledes, og der skal nogle andre ting til at tweake det.
Så vidt jeg ved er en 68-serie bare en 67-serie med PVR-funktion.
Så, hvis du kan tror jeg at en test af en 6700/6800-serie vil være langt bedre end 6005. Den adskiller sig ihvertfald ligeså meget fra en 6005 som den gør fra f.eks. en 7705.
Af johnnysay
det blev heller ikke godt med 6005 som jeg prøvet
Af steen_c
Hej

du skal købe en ekstra hdd til den. hvis du bruger den med alle bryllupsbillederne på, så bliver de slettet, fjernsyn og hdd bliver parret op med hinanden, og hdd kan kun bruges må det specifikke tv. så ud og købe en hdd på max 320 gb. det skulle de have fortalt dig der hvor du købte det. :)