Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af amarone
Jeg vil gerne kunne se f. eks Youtube på min G20 via min bærbare PC.
Det går helt fint med at se billedet fra den bærbare på TV-skærmen, men jeg har kun lyd på PC`en, ingen lyd bliver overført til TV`et (har HDMI på PC`en).
Har fiflet noget med det nu - og har prøvet at Google mig frem til et svar, men har ikke lige kunne knække nødden. Derfor søger jeg hjælp her :)
Håber I kan hjælpe.
På forhånd tak.
Af amarone
Håber da, at der vil være en/nogen, der kan hjælpe O_O
Af THM
jeg har ikke kunne finde en løsning på problemet. det underlige er at jeg første gang jeg tilsluttede ikke havde nogle problemer med at få lyden med over. sener har jeg dog ikke kunnet. har kunne få testlyd over vie højtalermenuen på computeren, men lige så snart jeg begynder at afspille noget, kommer der kun lyd fra computerens højtaler :s
Af trykkertor
Er der ikke noget med en indstilling hvor en fortæller pc at lyden også skal ud igennem HDMI-porten?
Ellers kører pc lyden ud de almindelige højttalere eller lyd-udgangen (jack).
Af Mogensen
Min bror har for nyligt sat sin Macbook Pro til min G20 (før det røg tilbage til Bilka med buzz-problemer). Han brugte HDMI men fik ingen lyd ud af det... Han havde et optisk kabel liggende til lyd og det gav hul igennem. Men mysteriet med manglende HDMI-lyd fik vi ikke løst.
Det er iøvrigt et splinternyt HDMI kabel, der sender fint billede + lyd fra min PS3.
Af trykkertor
Det er intet galt med hverken tv eller kabel.
Det er noget med setup i pc der skal løses.
Det garanterer jeg dig.
Af amarone
- Men nogen der kan ta` mig lidt ved hånden og guide mig igennem hvordan man helt nøjagtigt gør? :p
(det burde ellers være så lige til med HDMI, hva` pokker er det ellers til? :s)
Af amarone
Hej Lassie. Ups, den tanke havde slet ikke lige strejfet mig her for nu. Jeg har jo oven i købet en netværks-USB-dims i TV`et. Men har kun brugt det en enkelt gang for nogle måneder siden i forbindelse med YouTube. Syntes at det var en smule besværligt. Men det er selvfølgelig blot et spørgsmål om vane (har mest brugt det til mine Picasa-billeder).
Men det er selvfølgelig vejen frem :p
(Og så fik jeg slet ikke fortalt, at lige inden jeg kiggede her på Flatpanels, lykkedes det mig faktisk at få lyden igennem fra den bærbare også. Men stadig: Det fedeste er da via USB-netværks-stikket 8))