Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jrasmu
Hej

Jeg har et Samsung ps50c7705... Og det er fedt! :-)
Jeg tænker på at investere lidt i en selfsat og hente nogle gratis kanaler ned, eller evt. nogle fra canal digital... Mener også der skulle komme nogle 3D kanaler på Astra og canal digital..

Nogle der ved om man kan bruge den indbyggede DVB-S tuner til Astra kanaler? mener jeg har læst det kun funger med canal digital..??
Af Satman
Har selv et UE40C7705. Hvis det er samme software, kan du have op til 4 parabolskærme koblet på. Jeg modtager selv TV/radio fra Astra 19E/Astra 28E/Hotbird 13E og Eutelsat 9E.
Af bleze
Er der nogen uofficielle måder at bruge både et Viasat og et Canal Digital kort i TV'et på samme tid?
Af Senic
bleze skrev:Er der nogen uofficielle måder at bruge både et Viasat og et Canal Digital kort i TV'et på samme tid?
Idet der kun er en kortlæser i så nej. Viasat ville heller ikke virke alligevel da de parrer kort og reciever.
Af bleze
Well, nu virker Viasat jo i uofficielle boxe (pånær HD kanalerne). Det kunne være der var noget hardware der gjorde det muligt at have begge kort i på een eller anden måde. Ville gerne bruge tuner i TV frem for min Dreambox som jeg synes giver pivringe billede kvalitet.
Af Senic
bleze skrev:Well, nu virker Viasat jo i uofficielle boxe (pånær HD kanalerne). Det kunne være der var noget hardware der gjorde det muligt at have begge kort i på een eller anden måde. Ville gerne bruge tuner i TV frem for min Dreambox som jeg synes giver pivringe billede kvalitet.
Det korrekt Viasat virker bl.a. i en Dreambox (har selv en). Jeg tror ikke der findes noget HW som kan gøre tricket for dig.. så du bruger tv'ets tuner.
Af jrasmu

Har selv et UE40C7705. Hvis det er samme software, kan du have op til 4 parabolskærme koblet på. Jeg modtager selv TV/radio fra Astra 19E/Astra 28E/Hotbird 13E og Eutelsat 9E
Super... :) Tak for svaret... Så mangler der bare lige en af de nye firkantede små "paraboler"
Så hvis der er en til salg billigt et sted, er jeg interesseret.. :)