Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Skal ha mig et nyt tv, da mit gamle thomson scenium 32" LCD skal pensioneres, har tabt min fjernbetjening en gang for meget. :((

Jeg synes jeg har nogenlunde styr på hvad de kan tilbyde og hvad jeg selv kan bruge.

I min søgen faldt jeg over LG 50PK760 på pixmania.com, da de sælger det til 6898,- Blev hurtigt glad for det har wireless og mulighed for internet... Fandt herefter ud af at det kun er klar? til wifi.. sikke noget ævl..

Og ved at læse lidt her på siden kan jeg da se at pixmania.com ikke er helt i top med service, og det nok ville være mere end mega trist hvis der er det mindst skal det en tur til frankrig :(

Alle mulige bud, og gerne lidt om hvorfor ville være en stor hjælp.

Jeg har ikek amnge krav til det, men synes da selv at 50" kunne være fedt da det jo er 50"!!
At man kan bruge internet på det synes jeg er lidt fedt, da jeg ikke behøver tænde min pc for at se noget youtube osv.
Peyote skrev:Skal ha mig et nyt tv, da mit gamle thomson scenium 32" LCD skal pensioneres, har tabt min fjernbetjening en gang for meget. :((

Jeg synes jeg har nogenlunde styr på hvad de kan tilbyde og hvad jeg selv kan bruge.

I min søgen faldt jeg over LG 50PK760 på pixmania.com, da de sælger det til 6898,- Blev hurtigt glad for det har wireless og mulighed for internet... Fandt herefter ud af at det kun er klar? til wifi.. sikke noget ævl..

Og ved at læse lidt her på siden kan jeg da se at pixmania.com ikke er helt i top med service, og det nok ville være mere end mega trist hvis der er det mindst skal det en tur til frankrig :(

Alle mulige bud, og gerne lidt om hvorfor ville være en stor hjælp.

Jeg har ikek amnge krav til det, men synes da selv at 50" kunne være fedt da det jo er 50"!!
At man kan bruge internet på det synes jeg er lidt fedt, da jeg ikke behøver tænde min pc for at se noget youtube osv.
Jeg har selv samme tv, har haft det i ca 2 uger nu og er mega tilfreds, fantastisk billed, ingen buzz, mega flot design osv.
Har selv købt mit ved www.nemoit.dk og han bestiller fra pixmania i frankrig som du omtaler, vil dog ikke anbefale dig at købe hos nemoit da jeg synes han virker meget useriøs omkring det hele, men måske han er bedre end pixmania?? Jeg har desuden tegnet en 4 årig forsikring hos securator så jeg er beskyttet mod pixelfejl og alt det der, og det er stadig billigere end den nordiske model du får ved feks. www.justbuyit.dk.

Men du får ihvertfald min anbefaling hvad angår tv'et men hvor du så vil købe det er jo op til dig.
God jagt :p
Af Peyote
Tak for det hurtige svar, jeg er lidt i tvivl omkring om jeg skal ofre flere penge for at få 950 modellen...
Jeg synes selv jeg kan se jeg får mere tv i 760 modellen end i 750.

Er dog meget trist over at høre du ikke helt anbefaler nemoit.dk, da det nok var mit bedste bud på at få det billgt lige nu.

Har kun haft mit LCD tv som fladskærms tv, og har været meget tilfreds..
Er plasma nemt at vænne sig til..
Af daniel2561
Peyote skrev:Tak for det hurtige svar, jeg er lidt i tvivl omkring om jeg skal ofre flere penge for at få 950 modellen...
Jeg synes selv jeg kan se jeg får mere tv i 760 modellen end i 750.

Er dog meget trist over at høre du ikke helt anbefaler nemoit.dk, da det nok var mit bedste bud på at få det billgt lige nu.

Har kun haft mit LCD tv som fladskærms tv, og har været meget tilfreds..
Er plasma nemt at vænne sig til..
Af hvad jeg har hørt skulle der ikke rigtig være nogen forskel på 950'eren og 760'eren pånær det der true black filter, som vidst ikke skulle gøre den store forskel.

Ved ikke om jeg bare har været uheldig med ham, der er mange andre på nettet som siger han været helt fin at handle med.

Jeg har også kun haft lcd før og synes i ikke der er noget man skal vænne sig til, pånær et meget bedre billed end på min lcd. :p Jeg har desuden ikke oplevet noget retention eller burn-in overhovedet, også selvom tv'et har kørt "hele" dagen på samme kanal stort set.
Af Peyote
Det lyder som at jeg bare skal ha' mig det 760 så hurtigt som muligt, er fjernbetjningen noget billigt skammel som det plejer at være.
Og tak for dit svar, har næsten låst mig på det 760 nu.
Af daniel2561
Peyote skrev:Det lyder som at jeg bare skal ha' mig det 760 så hurtigt som muligt, er fjernbetjningen noget billigt skammel som det plejer at være.
Og tak for dit svar, har næsten låst mig på det 760 nu.
Den er helt fin synes jeg, ligger fint i hånden, skifter som den skal, tja ikke noget at komme efter der synes jeg.
Af Peyote
Har du kalibreret dit tv, med nogen cd/dvd eller det føler du måske ikke var nødvendigt?
Af daniel2561
Peyote skrev:Har du kalibreret dit tv, med nogen cd/dvd eller det føler du måske ikke var nødvendigt?
Har bare brugt de indstilinger fra testen af 950'eren og det står perfekt synes jeg.
Af Peyote
Udemærket, bare lidt trist jeg ingen anden forhanlder kan finde.
Er der ingen pixel garanti på tv'et hos ham?
Af daniel2561
Peyote skrev:Udemærket, bare lidt trist jeg ingen anden forhanlder kan finde.
Er der ingen pixel garanti på tv'et hos ham?
tror det ikke, mener at der kun er det hvis man køber den nordiske model som jo koster en del mere...