Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jls
Hej forum.
Min HDD optager er gået i sort! Den kan ikke tændes, kun ved at man tager strømstikket ud af kontakten og så sætter det i igen. Så kommer der Welcome frem i displayet og efter ca 10 sek klikker det i maskinen og blæseren starter. Displayet bliver sort og det samme gør tv skærmen. Der er ingen knapper på selve maskinen der fungere.
Jeg har prøvet tricket med at holde rec - rec stop - rec pause inde og kommer også ind i den menu men hvad skal jeg gøre der? Jeg har prøvet at køre en test på disken og fik ok til Read og Random Read (tror jeg det hed).
Vil det hjælpe at formatere disken? Det er vel ikke den der er problemet når alt det andet ikke fungere?
Hvis jeg kører mit parabol signal igennem optageren er der kun billede på i de ca 10 sek. der står Welcome på displayet, derefter forsvinder billedet. Lige idet der bliver sort skærm står der line 1 på skærmen og den bliver sort.....

Hjælp.....

Venlig hilsen
Jan
Af steen_c
har du prøvet at opdatere den, hvis den kan, ellers må du ned hvor du købte den (hvis den er i reklamtionsperioden)
Af jls
steen_c skrev:har du prøvet at opdatere den, hvis den kan, ellers må du ned hvor du købte den (hvis den er i reklamtionsperioden)
Den er 5 år gammel og jeg tror ikke den kan opdateres.
Jeg har prøvet at formatere HDD men det hjalp ikke...