Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af peders
Hvilke(t) tv kan I anbefale når jeg skal bruge en

- 32" LCD skærm
- Full HD 1920 x 1080p
- min. 100 hz
- Helst med LED bagbelysning
- Menuerne skal være hurtigere end på en del Philips jeg har prøvet (det er ulideligt langsomt)
- Billedkvalitet lidt over gennemsnittet
- Pris i omegnen af 5-6000 kr.

Ikke et must, men nice to have:
- Indbygget afspilning af forskellige videoformater

Mvh
Peder
Af Medarbejder
Godt forslag til TV;

Sony 32EX501 (dog alm LCD skærm)
med FULL HD, 100 HZ, DLNA... Fantastisk billedkvalitet til prisen!

Og ja Philips stinker der hvor der kommer en kæmpe skrift frem på skærmen i nogle sekunder med hva kanal den finder... :S hmm heller ikke fan overhovedet!!
Af Steen Bay
Der er masser af 32" 100Hz, LED TV i den prisklasse, og et bud kunne være et LG LE530N til lidt over 5K.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Medarbejder skrev:Godt forslag til TV;

Sony 32EX501 (dog alm LCD skærm)
med FULL HD, 100 HZ, DLNA... Fantastisk billedkvalitet til prisen!

Og ja Philips stinker der hvor der kommer en kæmpe skrift frem på skærmen i nogle sekunder med hva kanal den finder... :S hmm heller ikke fan overhovedet!!
Da du nu har skiltet ret offentligt med hvor du selv arbejder, så vil jeg henlede opmærksomheden på vores regelsæt - som du accepterede ved indmeldelse. Det er ikke tilladt at bruge vores side til reklamesøjle, så jeg har slettet din henvisning til køb af TV i egen butik.
Af Medarbejder
Da du nu har skiltet ret offentligt med hvor du selv arbejder, så vil jeg henlede opmærksomheden på vores regelsæt - som du accepterede ved indmeldelse. Det er ikke tilladt at bruge vores side til reklamesøjle, så jeg har slettet din henvisning til køb af TV i egen butik.[/quote]

Faktisk forsøgte jeg bar at hjælpe trådstarter med at finde prisen på produktet. men undskyld da at man ikke må det
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Forstå kritikken korrekt før du spiller fornærmet. Det er helt fint, at du rådgiver ang. et TV, men det er ikke helt fint at du samtidigt henviser til den butik du selv arbejder i. Læs vores regelsæt - det er ikke særligt langt.

Hvis man vil reklamere for sin butik, så kan det ske ved at betale for spaltepladsen i bannerreklamerne. I samme omgang bør du måske overveje hvem du vil repræsentere - dig selv som privatperson eller det firma du arbejder i som medarbejder. Sidstnævnte er der særlige regler for, som også er nævnt i vores regler (punkt 6):
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=7