Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kliff
Jeg ved godt jeg har lavet en anden tråd om lidt det samme, så en admin må meget gerne slette den anden.

Jeg har virkelig svært ved at finde reviews eller bare generelt meninger om "LG 42LD450N". Så ville være rigtig glad hvis nogen havde erfaring med det, eller bare kan sige om det er et godt fjernsyn.

Ydermere ville det være dejligt hvis nogen ved hvilke video formater dens usb understøtter. Nu vil jeg fx gerne kunne spille det anime jeg downloader på computeren, på det fjernsyn. I dette tilfælde er næsten alle videoerne i MKV eller mp4 format- er det noget fjernsynet understøtter, og vil den kunne spille det ordentligt med underteksterne osv?
Af Steen Bay
Kliff skrev:Jeg ved godt jeg har lavet en anden tråd om lidt det samme, så en admin må meget gerne slette den anden.
Nå! Jeg ville nu ikke bryde mig synderligt om at mine (gode) svar i din første tråd blev slettet!
Af Steen Bay
Kliff skrev:
Jeg har virkelig svært ved at finde reviews eller bare generelt meninger om "LG 42LD450N". Så ville være rigtig glad hvis nogen havde erfaring med det, eller bare kan sige om det er et godt fjernsyn.
Hvis du søger på 'LG LD450' (uden 'N'), så vil der være et link til en lang tråd på avforums.com om TV'et.
Af Hajfu
Steen Bay skrev:
Kliff skrev:
Hvis du søger på 'LG LD450' (uden 'N'), så vil der være et link til en lang tråd på avforums.com om TV'et.
Hvad betyder det "N" , nu spørgeer jeg siden jeg også skal have det samme fjernsyn.
Ved at E er noget med fjernsyn til danmark. det sagde fona mesteren ihvertfald
Af Steen Bay
Hajfu skrev:Hvad betyder det "N" , nu spørgeer jeg siden jeg også skal have det samme fjernsyn.
Betydningen er den samme. LG bruger blot tilføjelsen 'N' til at fortælle at det er den danske/nordiske model.
Af Hajfu
Steen Bay skrev:
Hajfu skrev:Hvad betyder det "N" , nu spørgeer jeg siden jeg også skal have det samme fjernsyn.
Betydningen er den samme. LG bruger blot tilføjelsen 'N' til at fortælle at det er den danske/nordiske model.
Okay cool.
Har lige været inde og læse om modellen, det link du gav længere oppe.
Det er et rimelig godt fjernsyn for pengene, lcd, 42 tommer, full hd, 2 ms respons, 50 hz..så det er vist fint for mig der skal spille ps3 i lange baner.
Er lidt usikker angående hdmi 1 og 2, og alle de der tilslutningsmuligheder (kabler af forskellige slag), det eneste jeg forventer er at jeg tænder tv'et, den laver en auto installation af kanaler, dereffter sætter jeg hdmi (hvilken ved jeg ikke) til fra min ps3 og at jeg bare kan begynde at spille. Der er en masse der fortæller at nogen duer ikke og man skal købe specielle kabler osv. Vi ser på det går jeg ud fra
Af Hajfu
Okay nu bliver det lidt scary.

Skal beslutte mig inden mandag morgen om dette er det rette fjernsyn til mig.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -42-lcd-tv

Mange siger at det er noget bæ andre siger at det er ikke til at tro at man får så meget for pengene.
Den koster 3799kr nu, og prisen er den i en uge.

Mange siger at den lager helt vildt når de spiller på den, men jeg ved ikke om de spiller gennem pc eller konsoler.

De er måske også seriøse gamer der har en kæmpe forståelse for det og kan lægge mæærke til selv de mindste milisekunder, hvor jeg aldrig har ejet en fladskærm eller en ps3 og aner intet om hvordan det burde køre.