Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FlotFyr
Jeg går og overvejer at købe et LG 50PK760.

Jeg har læst alverdens indlæg og reviews på hele nettet, men er stadig i tvivl om den parallelimporterede udgave er med eller uden DVB-C tuner?

Nogen folk skriver at de har købt modellen hos NemoIT.dk og den var med DVB-C.

Modsat skriver netbutikkerne ikke noget om at den har DVB-C.
Eksempelvis skriver Pixmania at den kun har DVB-T: http://www.pixmania.com/dk/dk/4995576/a ... E5NzA1OTc7

Jeg håber derfor at der er en der kan hjælpe mig med at fastslå om denne den ikke-nordiske model har DVB-C tuner!
Af daniel2561
FlotFyr skrev:Jeg går og overvejer at købe et LG 50PK760.

Jeg har læst alverdens indlæg og reviews på hele nettet, men er stadig i tvivl om den parallelimporterede udgave er med eller uden DVB-C tuner?

Eksempelvis skriver Pixmania at den kun har DVB-T: http://www.pixmania.com/dk/dk/4995576/a ... E5NzA1OTc7

Jeg håber derfor at der er en der kan hjælpe mig med at fastslå om denne den ikke-nordiske model har DVB-C tuner!
Jeg har snakket med ejeren fra nemoit og han siger at den eneste forskel er at den nordiske version har en usb indgang mere.
Af FlotFyr
daniel2561 skrev:
FlotFyr skrev:Jeg går og overvejer at købe et LG 50PK760.

Jeg har snakket med ejeren fra nemoit og han siger at den eneste forskel er at den nordiske version har en usb indgang mere.
Virker det ikke underligt at alle sider kun skriver den har DVB-T, hvis den rent faktisk har begge?
Af Suneeee
Jeg har læst mig frem til mange steder at tunerne skulle fungere helt upåklageligt og har selv bestilt samme skærm - bestilte dog fra redcoon til 7400 inkl. fragt - hvis man beslutter skærmen ikke er noget for en henter de den uden ekstra betaling hos redcoon.. Håber den er det hele værd :)
Af Sir Spamalot
PK760 HAR DVB-C tuner som virker tip-top

Jeg har skærmen - parallelimport

Lækkert TV iøvrigt

EDIT: TV'et har på både DVB-C og DVB-T
Af RogueAgent
daniel2561 skrev:Jeg har snakket med ejeren fra nemoit og han siger at den eneste forskel er at den nordiske version har en usb indgang mere.
Såvidt jeg ved skulle det være forskellen på pk750 og pk760, ikke på nordiske/ikke nordiske modeller.

pk760 har en ekstra usb port fordi man kan sætte en wifi dongle i, det kan man ikke på pk750.