Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej sider her hjemme med mit Gamle men dejlig Sony Trinitron tv---
og tænkte på om der stadig er andre der bruger sådan tv--
og hvad jeres afaring med dette tv er --
Jeg ved ikke om jeg skal sælge det.. da jeg gerne vil have et tv til mine børn der kan spille playstation 3 på
nogen råd ?
Mvh Jim Pedersen
Af Steen Bay
Har selv et 29" Sony Trinitron TV som jeg stadig bruger, og tvivler stærkt på at jeg kan finde nogen som vil give blot 50,- kr for det når jeg får taget mig sammen til at bestille en fladskærm, så hvis dit kan sættes på pension som spil-TV vil det jo være helt perfekt :)
Af Minii
Et lille spørgsmål til jer begge :) : Er i bange for udviklingen bla. indenfor elektronik ? Begge jeres fjernsyn kører med analog ind -og udgange. Hvorfor ikke opgradere til et fjernsyn, som kan køre digitalt ?
Fx. nu når en Ps3 kommer ind i billedet.

- Ja..
Af Steen Bay
Minii skrev:Et lille spørgsmål til jer begge :) : Er i bange for udviklingen bla. indenfor elektronik ? Begge jeres fjernsyn kører med analog ind -og udgange. Hvorfor ikke opgradere til et fjernsyn, som kan køre digitalt ?
Fx. nu når en Ps3 kommer ind i billedet.
Jo, må nok indrømme at jeg er en smule overvældet af al den nye, smarte elektronik som fås nu om dage, men nu bliver billedet jo ikke nødvendigvis bedre blot fordi TV'et er flat og digitalt. Faktisk er jeg fint tilfreds med billedkvaliteten på mit gamle CRT (farve) TV, og den eneste grund til at jeg snart køber en fladskærm er at billedet er blevet noget småt ved udsendelser i dette nymodens 16:9 format. ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har nu også stadig et Beovision MX6000 stående i lejligheden. Til dels fordi jeg ikke gider bruge yderligere 2500 kr. ekstra på at få min Beo4 til at virke med et nyt non-B&O TV (og jeg vil absolut ikke ofre fjernbetjeningen fra B&O) og til dels fordi TV'et ikke bruges super meget.
Af Peter VTEC
Jeg må også melde mig i flokken over folk der stadig har et ældre tv stående, i mit tilfælde er det et Panasonic 28" fra 2001 der stadig får lov at blive til jeg finder dets helt rigtige afløser, I stuen hænger der dog en flad, nemlig en LX5090.