Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PF
Hey all.

Da jeg kom hjem fra arbejde i går, havde min kæreste købt et Panasonic P50S20 som en gave til mig.

Dog går jeg med tankerne om at bruge min fortrydelsesret og købe et billigere LG istedet, i samme størrelse.

Men hvordan er kvaliteten på LG PK760? Jeg kan se at det har flere funktioner og større mulighed for at rette billedet, men hvordan rent billedemæssigt? Vil jeg nedgradere ved at vælge et PK760 fremfor et P50S20?
Af trykkertor
Nej!

1. Du har fået en gave.
2. Vær glad for at du har en som tænkte på dig, og overrasket dig med sådan en fantastisk gave.

S20 Scorer meget bra i tests som mest for penene tv.
Så jeg tror LG-en vil prestere dårligere.
Af PF
trykkertor skrev:Nej!

1. Du har fået en gave.
2. Du har fået god kvalitet og vil bytte dig ned i kvalitet.
3. Vær glad for at du har en som tænkte på dig, og overrasket dig med sådan en fantastisk gave.
Du må endelig ikke tolke det som et tegn på at jeg er påskønner at jeg har fået en meget meget flot gave. Jeg fik bare tv´et og fik af vide samtidig, at jeg gerne måtte bytte det til et andet hvis jeg havde lyst, da hun købte udfra at det skulle stå der når jeg kom hjem, og at jeg ikke skulle vente på at det kom :)

Kan du definere bytte ned i kvalitet for mig? Det er ikke et forsøg på at tale dig ned, det er kun fordi at jeg ikke kender noget til S20 modellen, og vil meget gerne vide mere.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
S20 er faktisk et ganske fornuftigt valg, hvor du får en hel del af dyderne fra X20, men med højere opløsning og en masse andet lækkert: manglende blæsere, ingen rapporter om støj, 600 Hz subfield drive, osv. Desværre må du også undvære HDD-optageren, som du først får i G20, men prisen er jo også en helt anden.
Af red_martians
Jeg ville til hver en tid vælge en S20. Det er sidste års G10'er en en ny kasse. Et helt ekstremt godt fjernsyn til få penge. :)
Af PF
yakken skrev:S20 er faktisk et ganske fornuftigt valg, hvor du får en hel del af dyderne fra X20, men med højere opløsning og en masse andet lækkert: manglende blæsere, ingen rapporter om støj, 600 Hz subfield drive, osv. Desværre må du også undvære HDD-optageren, som du først får i G20, men prisen er jo også en helt anden.
Hej yakken. Tusind tak for dit svar.

Mit setup er pt. en Ps3 med ekstern harddisk, hvor jeg har alle mine film liggende. Jeg kunne bare godt tænke mig at vide om jeg skyder mig selv i foden, ved ikke at tage et LG hvor man bla. Kan ændre mere på indstillinger, afspille video vha. USB dongle og hvor der er mulighed for internet?
Af PF
red_martians skrev:Jeg ville til hver en tid vælge en S20. Det er sidste års G10'er en en ny kasse. Et helt ekstremt godt fjernsyn til få penge. :)
Mange tak for dit svar :)