Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg mener at jeg har læst om det før og også læst om en løsning, men jeg kan selvfølgelig ikke finde det igen. Er der nogle som kan forklare mig hvorfor G20 hakker ved panorering og hvordan man løser det problem. Er det bare en firmware opdatering eller er det noget som skal ændres i indstillingerne?

Jeg mener også at der er et ord for "hakken ved panorering", hvad kalder man det.

Anyway, det er en løsning jeg leder efter.
Af Captain Awesome
Det er ikke mit tv, så jeg ved ikke, men er det ikke slået til som standard? For så er det slået til...
Af lennon
Forkert indstilling - kildematerialet . . ?
Af THM
jeg har kun oplevet det ved enkelte film, så det må være kildematerialet, eller en fejl på det specifikke apparat.
Jeg syntes iøvrigt det giver et unaturligt billede når IFC er slået til...
Af Captain Awesome
Det skulle være indstillet efter de anvisninger fra flatpanels, kildematerialet er bluray fra PS3 og normalt digitalt tv fra yousee mener jeg...

Er der andet end kildematerialet/tvets indstillinger som kan have indflydelse og har i hørt om problemet før? Jeg var nemlig kun opmærksom på at man skulle holde øje med buzzen, retention og plasmastøj. Problemer med panorering havde jeg ikke lige hørt G20 skulle have haft...
Af Rod1983
Jeg har ikke oplevet problemer med hakken på min G20'ere. Så som nogle skriver kunne det godt være kildematerialet. Og ja slå IFC fra - den virker ikke efter min mening. Hvis Panasonic vil implementere den slags systemer så burde de kigge Sony over skulderen 8)
Af Captain Awesome
Jeg prøver lige at videregive de råd. Hvordan er dine indstillinger og hvilket kildemateriale bruger du(PS3?).