Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af -Martin-
Hej,

Jeg har et problem med tilslutningen af min PS3 til mit nye Samsung UE46C8705.

Problemet opstår når jeg har haft tilsluttet PS3'en, slukket den og derefter slukker tv'et. Tænder jeg herefter tv'et og starter PS3'en så kan jeg ikke længere vælge den HDMI indgang som PS3'en er tilsluttet (indgangen er grå i source oversigten) og jeg kan altså ikke få den til at vise PS3'en på skærmen. Derimod viser source oversigten nu næste port som om noget er tilsluttet selvom der intet er sat til. Jeg har prøvet dette med flere af portene, tilslutter jeg den i HDMI3 viser den altså efter at tv'et har været slukket at der sidder noget i HDMI4 og intet i HDMI3 og søger jeg på HDMI3 finder den intet.
For igen at få den til at vise PS3'en på skærmen, er jeg nødt til at slukke fjernsynet og PS3'en, tage HDMI stikket ud af fjernsynet, tænde fjernsynet, sætte HDMI stikket i fjernsynet igen og derpå tænde PS3'en og så viser fjernsynet igen den rigtige port og PS3'en, lige indtil det har været slukket igen.

Er der noget jeg gør helt galt eller er der andre der har lign. problemer? Jeg sys jo bare fjernsynet burde finde PS3'en hver gang jeg tænder den?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Mvh

Martin.