Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af leo-pol
hej..! Jeg har et philips 37PFL5604H som er du halvt år gammelt og jeg er ved at være godt træt af det. Jeg har en antenne med forstærker og boxer kort. Og det virkeded fint de første 3md. Men så var det som om at der nogle gange var lidt med signalet og jeg lagde måske at fjernsynet begyndte at larme lidt samtidigt med at billedet hade forstyrlser. Det lød lidt som en pc som står og indlæses i harddisken. Men hvis jeg slukkede og tændte igen var alt godt og det kørte fint i et par dage. Men igår var dr1 og tv2 pludselig helt væk. Jeg søgte dem men den kunne slet ikke finde dem men mine betalingskanaler var fine og gode. Idag var de der igen. Men midt i en god film blev det værer og værer. Og pludselig var mine betalings kanaler væk. Men dr1 og tv2 var der. Efter at have slukket 10 gange er de der men det køre ikke rigtigt godt. Jeg tænker om det kan være noget varme problem med tuneren siden at det virker fint dén første time og så er der balade resten af aftenen. Jeg ender jo nok med at skal have det afleveret til rep. Lidt noget lort og skal undvære det sikkert i flere uger. Men er det tv'et der er for billigt og en skod serie. Eller har jeg bare være U........heldig....? mvh leo-pol