Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle.

Jeg er helt ny i dette forum.

Har lige købt et Samsung LE46C755XXE.
Og et Samsung HTC420XXE Home cinema system 2.1

Nu vil jeg gerne have en Blu-ray med 3D.
Har kigget på BDC6900XEE http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -afspiller
Den fåes til 2349,-

Ellers kan en PS3 bruges?

Jeg er ikke så meget inde i det tekniske. Men har læst (mener det var her på forumet) noget om at en PS3 sender signal i 1.2HDMI og det skal være 1.4
Af Kratz
Nævnte Samsung har fået mange roser med på vejen http://www.whathifi.com/Review/Samsung-BD-C6900/, og så får du et hav a funktioner med til en god pris synes jeg. Så hvis du i forvejen har et Samsung TV ville jeg da nok gå efter den.

Men hvis du allerede har en PS3 kan du jo også blot bruge den. Du skal godt nok lige vente et par måneder til Sony kommer med den nødvendige opdatering. Indtil da kan du afprøve nogle 3D spil :)
Af Mickydk
Jeg er nok også mest til Samsung BD-C6900

Jeg har ikke en PS3. Men måske jeg skulle købe en brugt PS3? De er ved og komme ned i pris.
Findes der mange 3D spil til PS3 ?
Af Kratz
Jeg er ikke så meget inde i spil må jeg indrømme - hverken i 2D eller 3D...
Men der skulle allerede være nogle stykker, og flere er på vej.

PS3 er ved at nærme sig 2.000 kr i nypris, så det er bestemt heller ikke galt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Mickydk skrev:Jeg er nok også mest til Samsung BD-C6900

Jeg har ikke en PS3. Men måske jeg skulle købe en brugt PS3? De er ved og komme ned i pris.
Lige nu findes der WipeOut, en MotorStorm demo, PAIN og Super Stardust, men de er alle sammen ganske sørgelige (underholdningsmæssigt) efter min mening.

Der er dog masser af titler på vej. Blandt andet Gran Turismo 5, Killzone 3, Little Big Planet, Mortal Kombat, Crysis 2, Tron, Shaun White, MotorStorm: Apocalypse, NBA 2K11 og Ghost Recon for at nævne nogle. Og Sony lover mere end 20 spil fra deres studier på PlayStation store før slutningen af 2010.
Af Mickydk
Tak skal i have :)

Jeg vil overveje og købe en PS3 til vinter.
Af Krede
Er BD-C6900 stadig et godt valg, eller vil det være godt at vente på de 3 nye modeller Samsung snart kommer med? Og hvornår kommer de overhovedet på det danske marked?
Af Rod1983
Rasmus Larsen skrev:
Mickydk skrev:Jeg er nok også mest til Samsung BD-C6900

Lige nu findes der WipeOut, en MotorStorm demo, PAIN og Super Stardust, men de er alle sammen ganske sørgelige (underholdningsmæssigt) efter min mening.

Der er dog masser af titler på vej. Blandt andet Gran Turismo 5, Killzone 3, Little Big Planet, Mortal Kombat, Crysis 2, Tron, Shaun White, MotorStorm: Apocalypse, NBA 2K11 og Ghost Recon for at nævne nogle. Og Sony lover mere end 20 spil fra deres studier på PlayStation store før slutningen af 2010.
Crysis 2 bliver super fedt i 3D ;). PS: Kan man bruge en af de nye lcd monitor (med 3D, 120Hz) til PS3'eren?. Takker på forhånd til OP :)
Af lakli
Ved godt dette indlæg måske ikke passer helt her, men skriver det her i stedet for at lave et nyt forum.

Jeg har idag modtager en samsung bd-c6900 afspiller, hvor der skulle have medfølget en 3d film + 2 stk. 3d briller ifølge hjemmesiden proshop.dk

Det gjorde der så ikke, og da jeg ringede og spurgte efter det, sagde de at tilbuddet var udløbet og de ikke kunne skaffe tingene. Men at de bare ville tage den retur.

Jeg har et screenshot fra deres hjemmeside, hvor der tydeligt står at tingene medfølger.

Nogen der ved, om jeg kan gøre noget ? Så jeg kan få tingene.

På forhånd tak

Mvh Lars