Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af aflat
Jeg synes det lyder vildt smart med Video on Demand på Philips NET Tv (jeg har rimelig langt til en videoudlejningsbutik), men er der noget jeg overser?
Jeg har kig på Philips 37PFL8605H (har ikke plads til større). Koster 10K incl. USB-dongle... er der nogen som har prøvet det?
Af aolsen
Jeg har set det og på grund af den blanke glasskærm så valgte jeg den fra da der var mange reflektioner - eller et flot design.

Har købt en 37PFL7675 i stedet.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke selv prøvet tjenesten. Det lyder spændende og det er en god retning vi bevæger os i efter min mening.
Men der er hvert fald to faktorer du skal være opmærksom på:

- Billedkvaliteten er ikke lige så god, som hvis du render ned og lejer en Blu-ray film.
- Det kræver en relativ hurtig internetforbindelse, og formentlig også et kabel til Tv'et (den trådløse USB dongle vil med stor sandsynlighed ikke være stabil og hurtig nok).
Af JA
aolsen skrev:Jeg har set det og på grund af den blanke glasskærm så valgte jeg den fra da der var mange reflektioner - eller et flot design.

Har købt en 37PFL7675 i stedet.
Du må rigtig meget gerne lægge en lille brugeranmeldelse op på Flatpanels hvis du har tid.
Af aflat
Jeg synes der er stor prisforskel mellem 37PFL8605H (ca 9500) og 40PFL8605H (13000).

Kan det forklares?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
aflat skrev:Jeg synes der er stor prisforskel mellem 37PFL8605H (ca 9500) og 40PFL8605H (13000).

Kan det forklares?
Det må være pga. panelet. Jeg er ikke sikker på hvilke paneler der anvendes i de to modeller, men det er før set, at man under 40 tommer anvender lidt billigere paneler.