Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af duhl2
Får mit 63" 3DTV imorgen og vil høre til om dette tv vil blive anmeldt her på siden, så man kan kigge med over skulderen vedr. indstillinger mm. ??

Har været total skeptisk over for plasma efter at have set flere med et mindre heldig billedekvalitet hvilket måske kan skyldes forkerte indstillinger.

Har et Sony W5500 som har gjort det godt, men mangler en større skærm nu og så falder det naturligt, at det også skal være med 3D

Efter at have set div. test af LED 3D som tydeligvis har store probs med deres behandling af 3D så falder valget naturligt på dette tv, når man skal ud og investere i et større tv og har set div. bruger give de mindre udgaver af modelen positiv kritik.

Håber så bare ikke man bliver skuffet
Af Nick_S
Jeg tror trygt du kan regne med at der kommer en anmeldelse her på siden.

Indtil da må du nøjes med "Film mode", der dog også er fornuftig med lidt basale justeringer.
Af trykkertor
På det norske AVForum er de meget tilfredse med settings publiceret på AVSForum.
Men husk at opdatere til sidste firmware inden du bruger settings.
Jeg har indtryk af at når der kommer en ny firmware, så skifter de også lidt på settings. Så for at settings skal harmonere, skal de være på den firmware som der refereres til.

Prøv dem selv, og se hvad du synes:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1245336
Af Martin Sjøstrand
Og så får du det dagen EFTER vm-finalen. Der er da ingen retfærdighed til :)

Hvor får du det fra? Venter stadig spændt som et lille barn på mit, og hver gang jeg har snakket med en Samsung konsulent, har de sagt, inden for 3-4 uger. Det har de så gjort hver 14 dag i halvanden måned nu :)

Men det er da gode tegn du får nu, det må vel betyde de så småt er ved at få dem afsted. Du må endelig tegne og fortælle om dine oplevelser
Af duhl2
Takker for input :)

Tror jeg har været lidt fætter højben ang. levering så tidligt :p
Af trykkertor
Det håber jeg også.
Men min lokale HiFi-klub have nogle rygter om at PS63"C7705 ikke kommer på deres lager før midten af oktober! :s