09 jul 2010, 19:20
Hej,
Jeg står og er i den situation at jeg skal flyve fra redden da jeg begynder på et medicin studie efter sommerferien
Og i anledningen af køb af hifi og tv er jeg kommet så langt at jeg faktisk kun mangler et tv.
Men jeg er helt blank må jeg sige så jeg søger hjælp.
Skal det være plasma eller LCD?(Har valgt to specifikke; Panasonic VT20 og LG LX950N men jeg er også åben for nyt)
Tv'et skal understøtte 3D da jeg gerne vil have det i de 5 år jeg skal læse.
Det skal primært bruges til tv, men en del af tiden vil jeg gerne kunne køre f.eks. computer til internet surfing(evt. i PiP mode) den skal også kunne holde til at man skal spille PS3 på den
Jeg kan nu også godt lide at nyde en blu-ray film og noget bold på eurosport HD med gutterne
Og nu kommer spørgsmålet så, hvilket af de to fjernsyn vil bedst egne sig til mit behov? Samtidig vil jeg gerne høre nærmere, jeg har læst hist og her om plasma og er lidt i tvivl om sådan et tv kan bruges lige når man får det ud af kassen eller skal det igennem en klargørings face? og hvordan er det med det der burn-in folk snakker meget om
? Og er der noget særligt jeg ellers bør vide før jeg bevæger mig ud i en af de to fjernsyn? Det skal siges at jeg har været i fona og ekspert og endda elgiganten men syntes ikke de kunne svare mig klart på det da de hver gang jeg spurgte til et problem bare fik mig til at gå hen til et nyt tv 
Jeg står og er i den situation at jeg skal flyve fra redden da jeg begynder på et medicin studie efter sommerferien
Og i anledningen af køb af hifi og tv er jeg kommet så langt at jeg faktisk kun mangler et tv.
Men jeg er helt blank må jeg sige så jeg søger hjælp.
Skal det være plasma eller LCD?(Har valgt to specifikke; Panasonic VT20 og LG LX950N men jeg er også åben for nyt)
Tv'et skal understøtte 3D da jeg gerne vil have det i de 5 år jeg skal læse.
Det skal primært bruges til tv, men en del af tiden vil jeg gerne kunne køre f.eks. computer til internet surfing(evt. i PiP mode) den skal også kunne holde til at man skal spille PS3 på den