Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med et par svar.
Kører win7 64bits på bærbar,D-link 655 trådløs router samt samsung wireless dongel.
1.Har prøvet alt (mener jeg)men kan ikke komme på nettet med tv'et (8705) når jeg kører en netværkstest fra tv'et får jeg beskeden ingen gateway fundet.Hvis jeg sætter det til auto får jeg fejl på alle IP osv.Og ved manuel opsætning er det gatewayen den er gal med.Har prøvet at slå firewall fra i routeren,skifte kanal og sætte den til auto.Hvis jeg tilslutter en anden enhed såsom iphone eller naboens bærbar er der ingen problemer.Så jeg ville blive glad hvis der var nogen der kunne hjælpe.

2. Har tilsluttet en 2,5 "hd til tv'et og optager div programmer,mit spørgsmål er så hvordan får man lagt video'er foto og musik ind på den,da der er ikoner på den med med overstående.

mvh hilsen charlie
Brugeravatar
Af MigSelv
Hej
Hvis dit TV ikke finder det trådløse access point, vil jeg da mistænke din wifi dongle, når andet trådløst udstyr tilslutter uden problemer. Ved søgning af access point, skal TV da gerne finde dit net.
Af charlie2612
MigSelv skrev:Hej
Hvis dit TV ikke finder det trådløse access point, vil jeg da mistænke din wifi dongle, når andet trådløst udstyr tilslutter uden problemer. Ved søgning af access point, skal TV da gerne finde dit net.
Hej
Det var min wifi dongle der ikke virker :O( prøvede at kable og så var der ingen problemer.mvh charlie
Du ved ikke lige hvordan jeg skal gøre for at jeg kan se foto og video når jeg trykker på media tasten ,siger der ingen filer er i mapperne,viser kun det jeg har optaget fra tvét.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hvis du skal se billeder og video som du har liggende på en computer, så skal du installere et DLNA program på PCøen. F.eks. PS3 Media Server.

Mht. dit sprøgsmål 2, så kan det ikke lade sig gøre. Harddisken der er tilsluttet er formateret i et specielt filsystem, så den kun kan optage. Du kan heller ikke få optagelserne hen på en computer eller ind i et andet Tv. Det skyldes udelukkende copyright beskyttelse, og sådan skal producenterne designe deres optagefunktioner.