Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.
Har nu prøvet at opdatere Upgrade File (ver.T-VALDEUC-1014.3)Fra min usb stick. den kan ikke finde tilgængelig opdaterings fil på denne. prøvede så i Softwareopdatering/Online Her vil den hellere ikke finde den nyeste. Og jeg har tjekket version den har installeret som er 2010/05/28_001013. den skulle jo opgradere. Nogle som har løsningen
Af Nick_S
Har du husket at åbne opdateringsfilen?

Det er så vidt jeg husker en exe fil der skal åbnes via en computer. Derefter kan TV'et læse den.
Af tfp
Ja, det er rigtigt.
Når du har downloadede *.exe file til din USB skal du åbne filen fra USB'en.
Brugeravatar
Af laurberg
Smiler. Var jo lige det jeg ikke have prøvet. takker. Så spiller det
Af mhca
Det var da rart, at du havde dette problem.

Så blev jeg opmærksom på, at der var kommet ny.
Mine forældres TV er slet ikke opdateret, så jeg skal have det opdateret ved lejlighed.

Nogen der ved hvad denne update har med sig? Noget med optage-ikonet eller må vi vente længere tid på dette?

Min far ringede i går med problemer med optagelse. Hvis han timer en optagelse efter EPG, så stopper den optagelsen ca 5 min før EPG'en siger, at den skal slutte, så han misser slutningen af filmen. Han har tjekket at uret står korrekt i TV'et.
Jeg håber, at det problem stopper med en firmware-update.

Mvh. Martin
Brugeravatar
Af laurberg
Optage ikonet er det ikke, den drøner stadig rundt oppe i venstre hjørne.
Men ved ikke om jeg er forkert på den. Men mine øjne syntes der er blevet bedre betragtnings vinkel på + bedre billede. Min kalibrering er efter Rasmus opsætning.
Brugeravatar
Af C-TEI
Har også updatet mit tv. Hvad har egentligt ændret sig med den nyeste firmware?