Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Westar
Hej herinde.
Jeg har lige fået mig dette tv. og det er rigtig lækkert.
Men jeg kan ikke få det til at optage via PVR. funktionen.
Prøvede først med en gammel usb stick fra kingston på 2 gb, og formatterede den via mit tv. men derefter skrev det at det ikke kunne optage eller bruges til timeshift.
Så købte jeg en ny sandisc cruzer hi speed usb på 16 gb. igår, kom hjem, prøvede med formattering igen, stadig samme resultat :(
Hvad gør jeg?
Det er da meningen at man kan optage på usb stick ikke?

Westar
Af MrTV
Havde selv et problem med min eksterne harddisk.
Jeg måtte have den på min computer og lave en partition, for derefter at formatere den, hvilke hjalp for mit vedkommende

Men jeg har ikke selv forsøgt mig med en USB stick, så ved ikke om det kan være samme problem.
Af Westar
Jeg kan da prøve om det kan hjælpe :)
Af mhca
Jeg mener at have læst, at det i mange tilfælde ikke er muligt at benytte USB stick. Ret latterligt eftersom, at de skriver, at det er muligt.

På deres hjemmeside under FAQ skriver de, at man kan benytte memory af SLC typen.

Jeg ville satse på en harddisk, hvis jeg var dig. Tror ikke TV'et gider lege med så mange USB-sticks og desuden løber man lynhurtigt tør for plads, hvis man vil benytte andet end timeshift.
Af Tazzyted
Hej, jeg købte en WD passport på 500GB og satte den til og formatterede den på fjernsynet uden problemer og det virkede bare fra første sekund og det virker helt vildt godt, så det kan godt være USB sticks den ikke kan li, har du prøvet med en rigtig hardisk og se om den vil virke?
Af Westar
Nej det har jeg ikke prøvet endnu, men prøver idag, ville bare gerne have nøjes med en usb pind :)