Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ers
Hej skal lige høre om der er andre som har svært ved at få der Samsung tv de har købt jeg har købt et Samsung PS 50C7705 men kan ikke få at vide hvor når det kan lev er der andre som har det problem eller skal jeg bare ned og banke i bordert :)
Af Optikeren
Det sidste jeg har fået at vide på min bestilling, er levering omkring d. 30/6-10, men det er snart blevet udskudt et par gange.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det virker lidt som om, at der var en meget begrænset mængde lige før VM, og at der så først kan leveres igen engang i juli. Jeg har hvert fald ikke set forhandlere, som har den på lager i noget tid nu.
Af Thomas T. Sørensen
Lige et lille spørgsmål til Rasmus.
Hvor når kan vi forvente en test af skærmen ?

Uden, at vide hvordan den klare sig i kommende test så vil jeg sige, at den er bedre end B855. Ingen burn in og mere flydende billeder samt et fantastisk design ;O) (ingen genskind på rammen) sikkert også andre ting men det er hvad jeg blot hurtigt har bemærket. Har ikke haft den så lang tid endnu.

mvh
Thomas
Af Jammer
Thomas T. Sørensen skrev:Lige et lille spørgsmål til Rasmus.
Hvor når kan vi forvente en test af skærmen ?

Uden, at vide hvordan den klare sig i kommende test så vil jeg sige, at den er bedre end B855. Ingen burn in og mere flydende billeder samt et fantastisk design ;O) (ingen genskind på rammen) sikkert også andre ting men det er hvad jeg blot hurtigt har bemærket. Har ikke haft den så lang tid endnu.

mvh
Thomas
Venter osse tålmodigt på en test på PS50 c7705 ;-)
Af Shooter DK
kunne være rart så man kunne sammenligne den med sin grimme nemesis pana vt20
Af Gavin
Rasmus Larsen skrev:Vi kæmper for at få den hjem lige nu. En ting er dog sikkert. Vi skal nok få den ind. Jeg har dog ikke bekræftet hvornår endnu :)
Håber godt nok at det sker snart. :)
Af ll-Alex-ll
Jeg fik mit her for et par dage siden.

Og jeg må sige, at jeg er super tilfreds med den skærm! Ingen nævneværdig buzz, der er lidt, hvis jeg ligger øret helt op til skærmen(fik lavet en RMA på min B855 pga. buzz.)

Al kredit til Expert i Ballerup centeret. De skulle gerne få et par stykker mere snart.
Af Gavin
ll-Alex-ll skrev:Jeg fik mit her for et par dage siden.

Og jeg må sige, at jeg er super tilfreds med den skærm! Ingen nævneværdig buzz, der er lidt, hvis jeg ligger øret helt op til skærmen(fik lavet en RMA på min B855 pga. buzz.)

Al kredit til Expert i Ballerup centeret. De skulle gerne få et par stykker mere snart.
Så tillader jeg mig lige at spørge her også.
Har du lagt mærke til det med at billedet hopper?
Af ll-Alex-ll
Gavin skrev:
ll-Alex-ll skrev:Jeg fik mit her for et par dage siden.

Så tillader jeg mig lige at spørge her også.
Har du lagt mærke til det med at billedet hopper?
Nej
Af akanhjo
Heller ikke i mit tilfælde.....
Af Poloko
Har også skærmen, men heller ingen hoppen eller buzz'en her. Kan godt høre lidt buzz hvis jeg taget øret helt op til, men det skal også helt op til skærmen.