Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle sammen.

Har et problem og håber i kan hjælpe.

Det hele handler om jeg satte et Dinovo trådløs tastatur til og så mistede jeg billedet på mit TV . Altså satte USB dimsen i og vupti, så var der ikke noget billede mere. (Var igang med at se en film)

Jeg har et Panasonic Panasonic TX-42G10E og en ThinkPad T410 med DisplayPort > HDMI kabel sat til.

Jeg har prøvet følgende.

1. Genstartet og pillet strømmen både fra TV og Bærbar.
2. Har testet samtlige HDMI Porte(3 stk) med forskellige andre ting, DVD afspiller og Xbox360 osv. Alle 3 virker.
3. Har testet mit kabel og bærbar til et Philips og Sony TV, ingen problemer der.
4. Har prøvet at ændre opløsning, forskellige settings og alt muligt.
5. Har prøvet at uninstall grafikkort driver og installere igen, stadig intet held.

Min kammerat har så samme TV som mig, et Panasonic TX-42G10E og sjovt nok, så virker min computer heller ikke med hans TV? Det er virkelig mærkeligt. Det er som om min computer ikke vil vise billede på lige netop det TV mere.

Selve bærbaren kan godt se jeg sætter TV'et til, den viser nemlig under der hvor man kan se to skærme at der er min bærbar og Panasonic TV.

Håber der er en eller anden guru eller måske en der er bedre til at google end mig, som kan hjælpe mig. Det er pænt træls at se forskellige ting på en 15" istedet for et 42".

Mvh Michael.