Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thommas
Jeg mangler en skærm til stuen, har intet,, Skulle gerne være noget som er værd at se på når alle gutterne kommer og ser bold.

Har et lidt presset budget, men vil heller ikke have noget som man bliver ked af efter ½år.

Har kigget på 2:
1. Panasonic TX-PF42X20 ca. 4.300, har set det live, udemærket billed.
2. LG 50PK760 ca.7100 +800 for forsikring, har ikke fundet en demo i nogen butikker

Hjælp lige...
Af Snurrerundtlyd
Hvorfor sammenligne et 42'' TV med et 50'' TV til en noget højere pris.
Hvad med først at finde ud af hvor stor et TV du vil have / har plads til. Derefter kan du begynde at sammenligne priser osv. for flere modeller i den valgte størrelse.

Hvis du hverken har opstillet krav til størrelse eller pris er det svært at komme med nogen anbefalinger.
Hvor lnag væk fra TV sidder du? Hvor meget plads har du?
Af Thommas
Skal hænge på væggen som er 4*3m og kommer til at sidde ca. 3-3,5 m fra skærmen.

Mit max budget er de 7900, men kan self bedre lide den anden pris, men syntes bare mit 40" i soveværelset virker småt, hvis det skulle hænge der.
Af Shooter DK
begge skærme skulle være ekstremt gode specielt LG'en
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Var det ikke nærmere G20, som skulle sammenlignes med 760'eren? Den ligger også indenfor budgettet.
Af Lorentzen
Thommas skrev:op
Jamen G20 som allerede er nævnt det er en rigtig lækker skærm har selv 50eren der ligge lige omkring 9-10k og kunne ikke være bedre tilfreds!
Skulle da lige være en Pioneer :(
Af Plasmanewbie
Har selv LG PK760 købt fra nemoit.dk inklusiv serviceaftalen fra Securator.dk og må sige det er bang for the bucks. Er sikker på, du ikke bliver skuffet, såfremt du skulle vælge den løsning.

Spørgsmålet må vel være, om du vil op i de 50" eller du mener, 42" er tilstrækkeligt...?

Selv er jeg mere end glad for jeg valgte at gå op i en 50", da jeg stod i samme situation som dig for halvanden måned siden - fodbold i HD på en så stor skærm spiller altså bare max :)
Havde inden VM aftalt med nogle kammerater, at vi skulle skiftes til at sidde hos de forskellige og se bold, men indtil dato har vi kun siddet hos mig :P