Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvad vægter I højest??

Samsungs ekstra 8 tommer, 3D readiness og tynde design eller v20 (formegentlig) dybere sort. Jeg er interesseret da jeg skal have nyt tv efter sommerferien og er meget i tvivl! Synes pt der er mest der taler for samsungen, men vil gerne høre jeres meninger. De koster præcis det samme +/- et par hundrede. Vil da også gerne høre Rasmus ad hvornår han forventer at få de to tv til tests? Går ud fra at de er højt oppe på ønskelisten?
Af noxity
Hvis det først er efter sommerferien, så synes jeg du skal vente til Rasmus har fået testet henholdsvis V20 og C7705. Så vil du helt sikkert få et klart billede af hvad der er det rigtige for dig.
Af TubTub
noxity skrev:Hvis det først er efter sommerferien, så synes jeg du skal vente til Rasmus har fået testet henholdsvis V20 og C7705. Så vil du helt sikkert få et klart billede af hvad der er det rigtige for dig.
Det har du helt sikkert ret i, men derfor er jeg alligevel interesseret i at høre folks meninger :)
Af noxity
Hvis du læser lidt i de andre tråde vil du hurtigt finde ud af at alle herinde venter på en pålidelig test af C7705. Derfor er der ikke rigtigt nogen som kan udtale sig.
Af akanhjo
Det jo svært, folk har præferencer... Men nu du spørger skal de vanlige ting jo siges Pana design no good, samsung to nudge og det er tit der folk står og er i tvivl. med mindre at man er fanatiker skal man ve have samsungen og det er også den jeg vil vælge og formentlig skal have. designet er i top. 3d er nyt og spændende - spilelr man ps3 bliver det endnu mere spændende med udsigt til gt5 og så er samsungs plasma teknologi jo heller ikke dårlig....
Af trykkertor
Hvis jeg skulle vælge mellem de 2 nævnte modeller, ville det uden tvivl blive PS50C7705.
Selv synes jeg det er helt klart verdt større skærm, 3D-tv og meget smukkere design.

Men hvis det nu stod i mellem P50C7705 og Panasonic 50VT20.
Så bilver det straks meget sværere.
Så står der mellem sortniveau og design.
Samsung vinder hos mig på design, og det lyder til at Pana vinder på ren billedkvalitet.
Af TubTub
trykkertor skrev:Hvis jeg skulle vælge mellem de 2 nævnte modeller, ville det uden tvivl blive PS50C7705.
Selv synes jeg det er helt klart verdt større skærm, 3D-tv og meget smukkere design.

Men hvis det nu stod i mellem P50C7705 og Panasonic 50VT20.
Så bilver det straks meget sværere.
Så står der mellem sortniveau og design.
Samsung vinder hos mig på design, og det lyder til at Pana vinder på ren billedkvalitet.
men vt20 er også i en helt anden prisklasse, sådan som det ser ud nu i hvert fald! 4000 kr mere for panaen synes jeg er i overkanten.
Af AndersA
Jeg står selv i samme situation, dog hedder den fra mig pana 50V20 eller PSC7705. Var nede i mit lokale panny center og de sagde man godt kunne forvente at når 50V20 kom ud at den kunne forhandles til 13-14K (ca det samme som PSC7705).

Jeg er næsten 95% sikker på jeg går efter Sammy'en, da ps3 og 3d simpelthen er for fristende :P og som sagt, så er samsung jo ikke kendt for dårlig plasma teknologi heller. Derudover er designet LANGT federe (synes sq ikke den der sølv V20 er særlig pæn :) ). Derudover skulle DLNA og internet tv på de nye samsung modeller være i top.

V20 vil nok stadig tæve C7705 på ren billedkval, men der er bare så meget andet som vægter C7705 højere.
Af trykkertor
Det er jeg helt enig med alt du skriver der.
V50 vs C7705, så ville nok jeg også valgt Sammy alene på grund af 3D til PS3 og design.

VT50 og C7705, så er mere i tvivl må jeg indrømme.