Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mhca
JEg er klar over at den dynamiske baggrundsbelysning sikkert er en del af deres specifikke backlight type for denne model... men det ville nu være rart, hvis man kunne bede den om at holde et konstant backlight niveau, så den ikke står og danser.

Jeg er spændt på at få dette TV hjem til mine forældre, og jeg håber, at de ikke bliver skuffede.
Brugeravatar
Af laurberg
Er der ikke forskel på de udenlandske og nordiske paneler.
For det jeg har set hos en ven, kan slet ikke sammenlignes med denne test.
i så fald testen holder,vil jeg være betænkelig at smide mange penge efter det jeg har bestilt.
Af Bojoe
I de test du har fundet på nettet, skrives der om at de har fået et optimalt billede ud af TV´et ved at kalibrerer det. Findes der en side hvor man kan se indstillingerne for disse klaibreringer?
Af lennon
laurberg skrev:Er der ikke forskel på de udenlandske og nordiske paneler.
For det jeg har set hos en ven, kan slet ikke sammenlignes med denne test.
i så fald testen holder,vil jeg være betænkelig at smide mange penge efter det jeg har bestilt.
Jeg tror afgjort ikke på, at der er forskel på panelerne. Muligvis er der forskelle på firmwaren omkring kabeltuneren o.l .

Både HDTVtest.co.uk og AVforum er repekterede testsites som ligger meget vægt på billedkvalitet . Og de har en helt anden vinkling på at spotte styrker og svagheder, end os normalbrugere .