Log ind med sociale netværk
29 maj 2010, 15:28
29 maj 2010, 21:24
JEg er klar over at den dynamiske baggrundsbelysning sikkert er en del af deres specifikke backlight type for denne model... men det ville nu være rart, hvis man kunne bede den om at holde et konstant backlight niveau, så den ikke står og danser.
Jeg er spændt på at få dette TV hjem til mine forældre, og jeg håber, at de ikke bliver skuffede.
Jeg er spændt på at få dette TV hjem til mine forældre, og jeg håber, at de ikke bliver skuffede.
30 maj 2010, 10:13
Både HDTVtest.co.uk og AVforum er repekterede testsites som ligger meget vægt på billedkvalitet . Og de har en helt anden vinkling på at spotte styrker og svagheder, end os normalbrugere .
laurberg skrev:Er der ikke forskel på de udenlandske og nordiske paneler.Jeg tror afgjort ikke på, at der er forskel på panelerne. Muligvis er der forskelle på firmwaren omkring kabeltuneren o.l .
For det jeg har set hos en ven, kan slet ikke sammenlignes med denne test.
i så fald testen holder,vil jeg være betænkelig at smide mange penge efter det jeg har bestilt.
Både HDTVtest.co.uk og AVforum er repekterede testsites som ligger meget vægt på billedkvalitet . Og de har en helt anden vinkling på at spotte styrker og svagheder, end os normalbrugere .
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto