Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AndersA
Hmm jeg har lige fået bøffet mit G10 af nogle dumme mennesker. Min forsikring siger at det svarer til et S20, så mit spørgsmål går sådan set på om det er korrekt?

Jeg gav 12K for mit G10 for et halvt år tilbage, og nu kan jeg få et S20 til 8K. Syntes selv at de burde give den nye model som svarede til, altså G20.

Mvh Anders
Af snowflake
Havde G10 ikke NeoPDP panel, som S20 ikke har ?
Af beack
Hej.

På ppradio's hjemmeside kan du se alle specifikationer både for 2009 og 2010 modeller.

Jeg ville ikke lade mig spise af med et tv i S-serien når jeg havde haft et i G-serien.

Mvh Beack
Af AndersA
nope, har også tænkt mig at klage, og som rigtig sagt har S serien ikke NeoPDP panel. Håber fandme de kan indse det, ellers må man lave en sag ud af det.

Udover det har de også skrevet at jeg kan få en freebird controller fra logic3 istedet for min gamle six axis dualshock 2 controller. logic3 controlleren er sat til 250, og en six axis koster 499 (i elgiganten som var de priser de gik efter). Endnu være er det at de siger mine 23 ps3 spil som også er blevet nappet at de kan erhverves for 180 kr i gennemsnit, som også er en fæl løgn, de priser jeg har regnet mig frem til er 260 kr i gennemsnit med nye priser.

Hvis det ikke er nok insueret de også at jeg prøvet at lave snyd, selvom jeg havde kvitteringer samt kontoudskrift og fragtseddel fra alle mine ting.

Synes sq ikke det er iorden GF forsikring.