Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej drenge/piger
Nogen som ved hvad der er bedst at tage hvis man gerne vil forsikre sig imod skader på tv som feks Burnin fejl eller at det bare generalt går i stykker?

Der hvor jeg har købt mit tv "komplett.dk" har de ingen forsikring med oven i hatten. så jeg tænkte, hvad kan bedst betale sig? At bestille indbo og med elektronik forsikring eller at købe en forsikring ved siden af?
Af dennisbluff
Umiddelbart ville jeg forsøge at tegne en specifik forsikring på fjernsynet.

De flest indbo/elektronik forsikringer stiller dig nemlig ikke alle særligt godt. Her tænker jeg på de mere specielle skader. Hvis du taber det/Det vælter. Børn. Fugt/væske skader osv. Umiddelbart tror jeg også Burn in ville være noget som de ikke dækker.

Den slags skader skal som regel tegnes som en tillægspakke til din familieforsikring. Og skal som regel dække husstanden. I de tilfælde jeg har undersøgt har det altid været dyrere at tegne disse, ift at tegne en separat forsikring til dit tv.
Af noxity
Securator kan nok forsikre den, men det skal så vidt jeg husker være inden for 48timer.
Af bimbobo
..14 dage..
Mvh

Bemærk, der kan kun oprettes forsikring på nye elektronik produkter som er uden fejl ved oprettelse. Forsikring skal oprettes senest 14 dage fra købsdato af det elektronik produkt der ønskes forsikret. Købsdato og købspris skal være den samme som på originalt købsbevis. Securator kan til enhver tid kræve kopi af original købsbevis for at aktivere policen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du skal dog ikke regne med at burn-in dækkes af nogen forsikring eller af nogen produktgaranti.
Af Nico
Med mindre du har tænkt dig at lade det samme logo stå på skærmen flere dage i træk så synes jeg det spild af penge, hvis det kun er burn-in du bekymret for.
Af trykkertor
yakken skrev:Du skal dog ikke regne med at burn-in dækkes af nogen forsikring eller af nogen produktgaranti.
Securator dækker Burn-in.