Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle,

Da jeg returnerer mit plasma TV, og ikke ser mig i stand til at leve med plasma-støj, er jagten nu gået på LCD ;)

Jeg har set lidt på Samsung LE55C675, men kan ikke finde nogle danske anmeldelser af denne skærm - så jeg tænkte at søge på udenlandske anmeldelser, men kan ikke rigtig finde nogle. Så jeg tænker at modellen hedder noget andet på "ikke-dansk"?

Jeg har fundet lidt anmeldelser af modellen under C655, under navnet C650 - men det har ikke lykkedes mig at finde noget omkring C670 ::l

Er der nogen der kan hjælpe mig her?
- eller evt har andre bud på skærme der kunne være interessante i omkring 50" størrelsen.

Mvh
Malik
Af JanSI
Kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men må man spørge hvad fjernsyn du havde inden? Er lidt relevant for os andre der står og overvejer plasma ;)
Af noxity
Det hænger nok sammen med at det ikke er en så interessant model for diverse anmeldere.
Af malke
JanSI skrev:Kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men må man spørge hvad fjernsyn du havde inden? Er lidt relevant for os andre der står og overvejer plasma ;)
Det drejer sig om et LG 50PK760N :)
- jeg tror egentlig ikke at det summer mere end andre nyere plasma-modeller, det at bare svært at abstrahere for en lyd når man først har lagt mærke til den ::l

TV'et er ellers super godt, både udseens mæssigt og ydelses mæssigt.
Af malke
noxity skrev:Det hænger nok sammen med at det ikke er en så interessant model for diverse anmeldere.
Kan se at du selv har en B755 - er du tilfreds med denne? Hvordan købte du den?

Jeg troede at C-modellerne er de nye, men på samsungs hjemmeside står der er 55LEC657 er en NY model ;;)
Af noxity
Alle C-modeller er fra 2010, og dermed nye.

Jeg er godt tilfreds med mit TV. Synsvinklerne er ikke så gode, og der er en mild clouding, men ikke noget der genere mig.
Jeg har købte mit i Bilka. Det er dog en udgået model, så der er kun nogle enkelte Bilka der stadig har dem på lager. Kolding er én af dem. Prisen er 6999kr.
Af malke
noxity skrev:Alle C-modeller er fra 2010, og dermed nye.

Jeg er godt tilfreds med mit TV. Synsvinklerne er ikke så gode, og der er en mild clouding, men ikke noget der genere mig.
Jeg har købte mit i Bilka. Det er dog en udgået model, så der er kun nogle enkelte Bilka der stadig har dem på lager. Kolding er én af dem. Prisen er 6999kr.
Okay cool - jeg har aldrig selv bemærket clouding i praksis, så det er formenlig heller ikke noget jeg lægger mærke til :)

Tror dog at jeg springer på et af de nye c-modeller ;)
Af noxity
755 finder også som C-model. Her har den fået 3D og de nye features.

Prisen er ca. 10.000kr for 40"
Af malke
noxity skrev:755 finder også som C-model. Her har den fået 3D og de nye features.

Prisen er ca. 10.000kr for 40"
Noteret ;)

Har dog ikke planer om 3D, og jeg vil gerne op i omkring de 50" - og der bliver C755 for pebret til mig, som er på su ::l