Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

1. Jeg har en G20'er som er 4 uger gammelt, og har nu to gange oplevet at alle kanalerne, DVB-C, forsvinder (har Stofa, AN-TV). Pisse irriterende når man endelig har fået arrangeret kanalerne som man gerne vil have dem.
Jeg har begge gange været i stand til at søge efter kaneler uden at skulle vente. Hvad kan problemet være?????

2. Jeg har tre gange oplevet at DVD film ser meget mærkelige ud. Billedet ser ud som om det er delt op i 3 dele, hvorefter der er levet bytte rundt på de tre dele :s Det ser meget spøjst ud...... Indgangen er HDMI. Det hjælper ikke at tænde og slukke DVD-afspilleren, men hvis jeg slukker og tænder TV'et bliver billedet normalt :o
coes skrev:1. Jeg har en G20'er som er 4 uger gammelt, og har nu to gange oplevet at alle kanalerne, DVB-C, forsvinder (har Stofa, AN-TV). Pisse irriterende når man endelig har fået arrangeret kanalerne som man gerne vil have dem.
Jeg har begge gange været i stand til at søge efter kaneler uden at skulle vente. Hvad kan problemet være?????

2. Jeg har tre gange oplevet at DVD film ser meget mærkelige ud. Billedet ser ud som om det er delt op i 3 dele, hvorefter der er levet bytte rundt på de tre dele :s Det ser meget spøjst ud...... Indgangen er HDMI. Det hjælper ikke at tænde og slukke DVD-afspilleren, men hvis jeg slukker og tænder TV'et bliver billedet normalt :o
1. det er vist et almindeligt fænomen. Slå Automatisk opdatering og Automatisk kanalsortering fra, så skulle det være løst.

2. Tyder på en fejl i TV eller HDMI kabel. Prøv at flytte kablet væk fra strømledninger som kan forstyrre signalet eller evt. med et andet kabel, hvis du har mulighed for det. Ellers må du ha' fat i Panasonic.
Det vil nok være en god ide at tage et billede af fænomenet.