Log ind med sociale netværk
18 maj 2010, 15:58
Jeg er også spændt.
Og som jeg før har opfordret Flatpanels til, så bør de annoncere en vinder.
Jeg tvivler ikke på, at der vil være en heldig vinder, men jeg har før set anklagende kommentarer, om hvorvidt der reelt udloddes en præmie.
Af den samme grund, så synes jeg, at de bør annoncere vinderen. Det kan fx bare være at bede om fornavn og by.
At annoncere vinders email er nok ikke så optimalt :-)
Og som jeg før har opfordret Flatpanels til, så bør de annoncere en vinder.
Jeg tvivler ikke på, at der vil være en heldig vinder, men jeg har før set anklagende kommentarer, om hvorvidt der reelt udloddes en præmie.
Af den samme grund, så synes jeg, at de bør annoncere vinderen. Det kan fx bare være at bede om fornavn og by.
At annoncere vinders email er nok ikke så optimalt :-)
18 maj 2010, 16:05
Præmien er endnu ikke landet i Danmark, men det forventes at ske i slutningen af ugen, hvor vinderen også offentliggøres på forsiden. 
18 maj 2010, 16:10
hva Rasmus sagde du 500kr. under bordet 8) ej pis var det ikke en privat besked pokkers 
18 maj 2010, 17:50
Ej, hvis alt går vel, så er testen online enten torsdag eller fredag. Testen er meget snart færdig, men jeg vil gerne danne mig lidt flere indtryk med 3D delen før jeg smider den online. Jeg ved godt vi ikke kommer først med VT20 testen, men som altid, bliver vi bedst 8)
mhca skrev:Rasmus, forventer du så at lægge en test online lige inden, så man kan blive rigtigt ærgelig, hvis man ikke vinder? :PDet kan vi godt aftale
Ej, hvis alt går vel, så er testen online enten torsdag eller fredag. Testen er meget snart færdig, men jeg vil gerne danne mig lidt flere indtryk med 3D delen før jeg smider den online. Jeg ved godt vi ikke kommer først med VT20 testen, men som altid, bliver vi bedst 8)
18 maj 2010, 19:21
Selvfølgelig glæder vi os, men det er også vigtigt at være grundige og tilfredse.
Men er vinderen trukket, men blot ikke offentliggjort?'
For I så fald kan jeg jo godt konkludere, at jeg ikke har vundet, hvis vinderen allerede er blevet tilsendt mail
Mvh. Martin
Rasmus Larsen skrev:Det synes jeg lyder helt fornuftigt.
Det kan vi godt aftale![]()
Selvfølgelig glæder vi os, men det er også vigtigt at være grundige og tilfredse.
Men er vinderen trukket, men blot ikke offentliggjort?'
For I så fald kan jeg jo godt konkludere, at jeg ikke har vundet, hvis vinderen allerede er blevet tilsendt mail
Mvh. Martin
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto