Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels forum :)

Jeg vil hører om der er nogle på forumet det kan hjælpe mig med at vudere om der er nogle større forskelle på billedkvaliteten på henholvis Ue40C6005 og Ue40B7050? synes umildbart at UE40B7050 er et bedre køb hvis der ikke er en større forskel da prisen er den samme.

Så vil jeg som standart tv bruger kunne mærke en forskel på kvaliteten ja eller nej?

Jeg skal bruge tvet primært til afspilning af blueray fra ps3 og til alm sd tv signal. Dog med henblik på at skal have en tvpakke med hd kanaler på et senere tidspunkt.

Håber nogle kan hjælpe mvh Tommy
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
C6005 har ikke helt samme funktionalitet som B7050, men alene pga. det kraftige slør som B7050, når der er hurtig bevægelse i billedet, synes jeg C6005 er et bedre Tv.
Af Humpfrey
Hej.

Jeg stod selv i samme situation, og var ude og kigge på de to skærme. Jeg synes personligt, at C6005 har et markant bedre billede, hvilket overraskede mig meget, da jeg troede at C6005 var ældre end B7050.

Men som Rasmus også skriver, så "mangler" C6005 nogle funktioner i foorhold til B7050.
Af TommyH
Hej ville lige opdatere og fortælle at jeg købte C6005 udgaven. Den eneste forskel jeg lige bemærker at at jeg ikke mar media@2 eller hvad det hedder. men har en ps3 så det betyder ikke alverden.

Dog har B7050 en noget federe fjernbetjening, men mon ikke snart man kan bruge sin iphone til C6005*eren :P