Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har netop lige fået dette ind af døren, men hvordan i hele hulen ændrer jeg min rækkefølge af digitale kanaler, nogen som har et nyere lg, som evt. har prøvet det eller ved hvordan det gøres?

Hilsen Den glade køber :D
TasH skrev:Har netop lige fået dette ind af døren, men hvordan i hele hulen ændrer jeg min rækkefølge af digitale kanaler, nogen som har et nyere lg, som evt. har prøvet det eller ved hvordan det gøres?

Hilsen Den glade køber :D
Det gør du via opsætning, og programredigering - Der kan du ændre rækkefølgen :)
Af TasH
Ja det kan jeg inde under de analoge kanaler men ikke inde under dtv kanalerne? inde under de analoge kan jeg ved at trykke på den "grønne" knap på fjernbetjeningen men ikke på dtv?
Af Denner
Mener at jeg blev nød til at vælge manuel indstilling af kanaler, eller manuel tuning eller noget i den stil hedder det vist.

Når jeg valgte auto tuning, så blev alle kanaler fundet men jeg kunne ikke få lov til at flytte på dem efterfølgende.

Da jeg så valgte manuel tuning fandt tv'et alle kanalerne og der kom efterfølgende en kanal oversigt op, som jeg så fik lov at flytte rundt på kanalerne i.

Jeg har et 60PK950 8)
Af TasH
ok, er det en n moden du har?
Af Denner
JA det er en N model :)
Af Kapper Kuul
Hvis det er lissom sl8000, så kan det være fordi at når du søger efter kanalerne skal du ikke vælge danmark som land, men --, og så indtaste det nummer som din tv-udbyder siger du skal.

Det var det jeg gjorde på mit sl8000
Af Bryann
Så skal du vælge auto indstilling, og lige inden tv'et går igang med at lede efter kanaler så kan du fjerne et flueben i et felt der hedder noget med at tv'et selv indstiller kanalnumre.

Hvis denne er aktiv er kanalnumrene fastlåst, klik det flueben fra, lav søgning og skulle du gerne kunne ændre rækkefølgen inden i programredigeringen.

Sådan var det på mit LE850