Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har haft G20 3-4 uger nu. Ingen problemer overhovedet. Kører DVB-C med Yousee.

I går aftes forsvandt alle kanaler pludselig og nye søgninger resulterer i 0 fundne kanaler - gang på gang. Går jeg ind på TV valg - analog, så er de analoge kanaler der stadig.

Iflg. Yousee's hjemmeside er der ikke driftsforstyrrelser i mit område (København K).

Kan tuneren pludselig være stået af, eller hvad kan der være sket?

Jeg har naturligvis tjekket kabler og genstartet fjernsynet mange gange. Samme resultat. Ingen kanaler fundet.
Af pana man
He-he, sidder lige og har samme problem og søger lidt info. Har også haft G20 i 3-4 uger :) mit signal er også forsvundet i løbet af natten og jeg bor i Vest Jylland, jeg kan heller ikke finde noget info nogen steder...så nok ikke tv`et det er galt med :) :)
Mvh. Pana man
Af norup
Har også problemer med Yousee siden i går aftes i KBH S: EPG og tidssignal er forsvundet.
Edit: Nu virker det igen, efter TVet har stået tændt en halv times tid.
Af pana man
SÅ ! nu kører det igen :) Go`Søndag

Mvh. Pana man
Af phytoplankton73
Arh ****! Jeg havde sat min G20 til at optage UFC i nat på Canal9 men her i formiddags var der ikke noget optaget og jeg kunne få lov til at sætte en timer programmering. Jeg fik fejlmedelelsen "Ugyldig systemtid"

Nu ved jeg da i det mindste hvorfor
Af michaelbs
Ja nu virker mit også igen. Pyhaa.. jeg var lige ved at skide grønne grise over at skulle sende tv'et tilbage og emballeringen har jeg smidt ud.
Nå men tak for det Yousee. Tak for at have spildt min kostbare tid.
Brugeravatar
Af Filip_kbh
Kanalerne forsvandt - og blev byttet om - her til morgen på mit LG 50PS8000. Tak til Yousee fordi jeg måtte bruge en times tid på en ny kanalsøgning og ombytning af kanaler. Softwareupdate er nu slået fra!
Af pana man
Nu er den squ gal igen med DVB-C signalerne fra You see !:( !:( venter med at søge denne gang, de dukker vel op igen. . .

Pana man