Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ghidora
Super præmie! ;)

Endnu engang tillykke!
Af noxity
Vinder man en fabriks ny model, eller bliver det den model som i får ind til test?
Det kunne være lækkert med et Rasmus Larsen kaliberet VT20 :)
Af ajhals
Bare drop det gutter..... Jeg har har den :D !!
Af Martin Sjøstrand
Konkurrencen er slut... noget før tid, desværre! Vi har pt problemer med at lukke ned for tilmeldingerne, da vores IT-mand ligger i sengen med pollen-allergi. Så selvom det er "muligt" at tilmelde sig, giver det os store problemer når i gør.... i bedes derfor lade være!!

Der vil blive slået HÅRDT ned på urostiftere (med en våd avis)

Med ubehagelig hilsen. Konge og enevældig diktator af Flatpanels

Please hop på den... pleeeaaase :p
Af Kratz
He he, hvor grineren :D

Men måske lidt grov. Der kunne jo rent faktisk være nogen der hoppede på den.

Heldigt jeg nåede at være med inden den tidlige 'nedlukning' ;)
Af crash
Jeg ser allerede frem til at se 3D på mit fremtidige tv ;D

KOM SÅ!
Af Captain Awesome
Damn hvor ville det være lækkert at vinde... :D Nu har jeg ellers lige arvet et gammelt Panasonic TV fra 1984... det er et genialt TV! Opretter faktisk snart en tråd om det, da remoten ikke virker... :)
Af Morten_J LG
Et stort tillykke skal selvfølgelig også lyde her fra LG (der i sagens natur ikke deltager i konkurrencen) :D
Af Gmos
Ja hvem blev den heldige vinder ?
Af noxity
Alt respekt for konkurrencen, men jeg synes det er dårlig stil, at det tager lige så lang tid at finde en vinder, som konkurrencen løber over.

Under alle omstændigheder, så burde der være annonceret en vinder umiddelbart efter konkurrencen var slut. Det er også normal kutyme. At præmien så ikke er ankommet endnu, synes jeg ikke er en undskyldning. Det er jo bare at meddele at præmien bliver sendt hurtigst muligt.

Som det er lige nu sidder alle der har deltaget og venter, i stedet for at der kun sidder én og venter.
Af palle2612
Kunne ikke have skrevet det bedre selv..
Når man nu ikke må købe en for ko'nen kunne man jo bare vinde den...