Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Sad lige og kigge i det nye Expert katalog og så et 37 Panasonic Plasma TXP37C2E til kr. 3.999. Det lyder da billigt men jeg er ikke stødt på modellen før og kan heller ikke finde den på Panasonic's hp. Og da Expert normalt ikke er billige kan man jo forstille sig den kan købes på nettet til 3-3.500 kr.
Jeg får helt lyst til at skifte soveværelses 32 LCD Phillips ud med sådan et hvis vi kommer helt der ned prismæssigt.

Mvh
Th@mas
Th@mas skrev:Sad lige og kigge i det nye Expert katalog og så et 37 Panasonic Plasma TXP37C2E til kr. 3.999. Det lyder da billigt men jeg er ikke stødt på modellen før og kan heller ikke finde den på Panasonic's hp. Og da Expert normalt ikke er billige kan man jo forstille sig den kan købes på nettet til 3-3.500 kr.
Jeg får helt lyst til at skifte soveværelses 32 LCD Phillips ud med sådan et hvis vi kommer helt der ned prismæssigt.

Mvh
Th@mas
Kender det ikke, men Elgiganten har det til 3299 kr.
Th@mas skrev:Sad lige og kigge i det nye Expert katalog og så et 37 Panasonic Plasma TXP37C2E til kr. 3.999. Det lyder da billigt men jeg er ikke stødt på modellen før og kan heller ikke finde den på Panasonic's hp.
Det er Panasonics allerbilligste 2010 plasma model.
Og 4000 er ikke en rørende pris. Det har man oft kunnet få storebror X20 til og så endda i 42".
Af THM
det er for dyrt, du kan få en c3 fra i år i 42" billigere...
Af Th@mas
THM skrev:det er for dyrt, du kan få en c3 fra i år i 42" billigere...

Takker for jeres hjælp :)

MEN det er nu et år siden jeg spurgte og jeg købte dengang et TX-P37X20E som jeg er ganske tilfreds med....

Mvh
Th@mas
Af Mysen
Hehe, det så jeg slet ikke. Den var bare taget op igen ca. samme dato, blot et år senere...
Af THM
hehe det lagde jeg heller ikke mærke til :s