Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wium
Hej Rasmus og Yakken.

Først en stor ros for det store arbejde i udfører. Flatpanels er altid blandt de sider jeg dagligt besøger for interessant nyt om tv og gode anmeldelser. Og et meget stort plus er jeres store arrangement og deltagelse i diverse forums :)

Jeg har en lille tilføjelse som jeg vil høre om I vil overveje at implementere på jeres ellers fremragende side.

Ude i højre spalte fremgår de nyeste indlæg. I den forbindelse er det ikke altid muligt at læse hele overskriften grundet naturlig pladsmangel, hvorfor man ikke altid er klar over hvad indlægget omhandler. Mit forslag er derfor at gøre således, at man kan føre musen/cursoren hen over overskrifte, hvorefter denne kort fremgår/bliver oplyst. Dette vil gøre det meget nemmere at danne sig et hurtigt overblik over hele indlægget og man behøver derfor ikke at klikke sig ind på indlægget, hvis ikke det har interesse. Et eksempel kan ses på www.pslife.dk hvor de benytter det.

Ellers vil jeg bare sige keep up the good work :) og ser frem til flere gode anmeldelser (Samsung PS50C7705 ;))

Vh Søren