Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lak
Hej

Jeg går og er meget spændt på det nye panel fra sharp, men hvornår kommer de i butikkerne? Jeg mener at have læst herinde at le820s skulle lande i butikkerne i april, men ingen danske butikker syntes at vide noget om det. Hvis man søger i Sverige er der flere butikker der har dem, men når man tjekker typen er det le820e og ikke s modellen hvilket ikke skulle indeholde den rigtige tuner til norden.
Er der nogen der kender datoen??

/lak
Af kskruger
lak skrev:Hej

Jeg går og er meget spændt på det nye panel fra sharp, men hvornår kommer de i butikkerne? Jeg mener at have læst herinde at le820s skulle lande i butikkerne i april, men ingen danske butikker syntes at vide noget om det. Hvis man søger i Sverige er der flere butikker der har dem, men når man tjekker typen er det le820e og ikke s modellen hvilket ikke skulle indeholde den rigtige tuner til norden.
Er der nogen der kender datoen??

/lak
Sharp Le820s - Rasmus Larsen har modtaget skærmen til test, men testen lader vente på sig - desværre.
Jeg er også ret spændt på, hvor langt Sharp er nået i 2010.
Senest rettet af kskruger 22 apr 2010, 11:58, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Testen af LE820s kommer online i morgen 8)

Mht. butikkerne, så tror jeg det kan ske når som helst. De skulle være landet, så de dumper nok ind ganske snart.
Af sorengp
Hej

LE820 kan findes i HifiKlubben i Lyngby

mhh

Sorengp