Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af --And--
Hej Flatpanels,

Som i kan se i mine andre tråde går jeg med tanker om et større tv, model er endnu ikke besluttet, men ved det bliver 50/60"!

Jeg er dog voldsomt skuffet over de leverings muligheder man bliver stillet over for med tv på den størrelse - det bliver leveret i løbet af dagen, med en halv times varsel, fair nok, men det bliver kun leveret til KANTSTEN?! Hvordan skal jeg bære et tv på min 50" op til 2. sal alene, og jeg kender ikke lige nogle der bare kan smutte fra arbejde og være hos mig med en halv times varsel midt på dagen, dammit!

Der er ingen der interesseret i en aftale om levering sen eftermiddag eller aften mod ekstra betaling og hjælp med opbæring er heller ikke en mulighed..
Så mit spørgsmål går på, at der må være nogle af jer der har stået med samme problem, hvordan krejlede i den (bil er ikke en mulighed, da der umuligt kan være 50" plasma)?!

Mvh
Af Nico
Utrolige problemstillinger folk kommer med..

Tvivler på der er flere muligheder end det du selv har nævnt, du kunne evt. binde et reb om kassen og hejse det op ;)
Af Novatic
Hehe, har du ikke en flink nabo?
Af --And--
Haha', det er sq et større problem en som så, når man ikke selv kan bære op.. Måske et fint reb er løsningen :D

Jo har op til flere flinke naboer, men de er sq ikke hjemme midt på dagen //:
Af LunD^
Ja jeg forstår sgu heller ikke problemet.

Det kan da ikke være fragtmandens problem at du bor på 2. sal, skal han rende og hjælpe alle de kunder han kommer ud til..
Af therunemeister
Jeg har købt 2 gange fra Cinemagic. Begge gange hjalp fragtmanden mig op på 4.sal med skærmen (42" og 50") Tror de brugte budstikken.
Af erling1000
Købte 50" hos Wupti som bruger budstikken - og ombyttede det også til nyt: både frem og tilbage hjalp han med at bære ind og ud af huset (bor så godt nok i stueniveau, men alligevel...) 8)