Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle,

Jeg havde en sharp LC42RD2E, som min søn kom til ramme med hans stol så display flækkede. Nu har jeg fået tilbud fra elgiganten hvor købte sharpen fra.
Tilbudet er Phillips 42PFL7674H... mit spørgsmål er hvis det skal tilsvarnde til sharpen eller end der kan mere mht. til billedet kvali osv. er det så et goft tilbud eller hvordan?
Hvis nej hvad skal jeg så have i stedet for?
Bemærk det skal være giganten, da det er forsikring sag og mindst 42 tommer.
:D

takker på forhånd
Veron6666 skrev:Hej alle,

Jeg havde en sharp LC42RD2E, som min søn kom til ramme med hans stol så display flækkede. Nu har jeg fået tilbud fra elgiganten hvor købte sharpen fra.
Tilbudet er Phillips 42PFL7674H... mit spørgsmål er hvis det skal tilsvarnde til sharpen eller end der kan mere mht. til billedet kvali osv. er det så et goft tilbud eller hvordan?

takker på forhånd
Kender ikke til din Sharp, men kender til Philips 7674. Jeg syntes faktisk det er en god skærm med masser af fede menu'er og et godt billede. Koster tv'et ikke 10 K
pipper skrev:
Veron6666 skrev:Hej alle,

takker på forhånd
Kender ikke til din Sharp, men kender til Philips 7674. Jeg syntes faktisk det er en god skærm med masser af fede menu'er og et godt billede. Koster tv'et ikke 10 K

Jo lige nøjagtig, som jeg ku læse om den, jamen så kan den mere end min sharp, men det er sidder god panel på den osv....

Min sharp har HD ready og den anden har full HD
Og der er andre features som er bedre på Philips