Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af loberg
Jeg har en du kan købe, den er fuldstændig ny, aldrig nogenside brugt. Ligger stadigvæk i den originale indtagte kasse.

Originale beslag, manual og det hele medfølger.

Købte den til mit tv for noget tid siden, ved 2tal i hjørring. Men glemte jeg havde den, og da jeg ryddede op på loftet lå den pludeselig der, uåbnet hehe.

Den hedder PDP-S40B og har billeder af den hvis du har lyst til og se den

Kontakt mig på 40811925 hvis det er noget
Af nickz
Sjovt nok, så har jeg aldrig fået købt mig en underhøjttaler, så det kunne være interessant. Men efter noget søgning, kan jeg se at den passer til forgængeren 5080, og målet er 1 cm smallere end mit tv. Så det tyder på at den ikke passer til mit tv, desværre.

Mvh Nicky
Af loberg
Den passer på mit KRP-500 tv, og er ca en cm smallere end det. Har lige holdt den op, for købte jo den dengang fordi jeg havde i tankerne den skulle sættes til hehe

Og et KRP og dit er vel tæt på ens er de ikk
Af nickz
Så højttaleren passer i beslagene bag på tvet, men er 1 cm smallere? Kan se at KRP er nøjagtig samme bredde som mit.

Jeg søger jo egentlig pdp-s63, da det er lavet til tvet og er samme bredde, hvilket jeg tænker er pænest. Men hvis du har mulighed for at tage et billede, hvor det sidder på, kunne jeg godt tænke mig at se det?
Af loberg
Den passer i beslagene bag på, men skal lige prøve og tage nogle billeder, har som sagt aldrig haft den slået til eller noget. Så skal lige have tvét ned af væggen og sådan. Men skal nok lige fremskaffe billeder her i weekenden :-)
Af minihede
Hej Loberg

Hvis Nickz ikke kan bruge den, må du gerne kontakte mig, alt efter hvad du skal have for den?