Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle,

Jeg står og skal have nyt fjernsyn, men dette er en jungle for mig så nu vil jeg høre jer.

Hvilket 37-40" tv er det bedste til maks kr. 7000?

Jeg har kigget lidt på LG 37SL8000 og Sony EX500. Er der andre jeg har overset som kunne være gode.

Jeg ligger en del vægt på designet, så det må gerne være med i jeres overvejelse, dog ikke et krav.

Håber jeg kan få nogle gode og inspirerende forslag fra jer proffer.

Mvh Per
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Design er jo en smagssag, men Panasonic G20 leverer nok det bedste billede i sin prisklasse, men fås dog først fra 42".
Af Peraaskov
yakken skrev:Design er jo en smagssag, men Panasonic G20 leverer nok det bedste billede i sin prisklasse, men fås dog først fra 42".
Ja, det er dog 42 tommer og lidt for stort til mit formål.
Jeg kan se at det har fået gode anmeldelser, men er ikke så tosset med designet, og det betyder en del for mig.

Andre bud?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
SL8500 kan vist fås billigere end SL8000 og den har glasfront i stedet for plexiglas. Det betyder godt nok flere reflektioner, men til gengæld er den lidt mere hårdfør.
Af Peraaskov
yakken skrev:SL8500 kan vist fås billigere end SL8000 og den har glasfront i stedet for plexiglas. Det betyder godt nok flere reflektioner, men til gengæld er den lidt mere hårdfør.
Den har jeg hørt lidt om, men kan bare ikke finde den nogen steder i den 37" som jeg leder efter.

Du ved måske hvor den sælges?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Desværre. Jeg har ikke mere styr på butikkernes udvalg end hvad du selv kan google dig til.
Af Tucker
SL8500 findes desværre ikke i 37" i DK, har spurgt LG:-(
Af Peraaskov
Ok tak. Nu er 37sl8000 blevet bestilt, så nu må vi se.