Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Namnam
Hej allesammen.

Er ved at være købedygtig, og har kig på en g20 i 50 tommer.

Mit problem er at jeg synes at g20 opfylder de fleste af mine krav til rimelige penge, MEN nu fandt jeg en artikl der påpeger at der er meget "input lag" når man skal spille og game mode settings i fjernsynet skulle ikke ændre noget.

Er der nogen der kan komme med nogle udmeldinger om hvor slemt dette er, hvordan det kommer til udtryk og hvor irriterende det er for eks shootemup, vil sku ikke dø pga input lag :-)

Synes det er synd hvis det er critisk med input lag, da jeg ser sådan en skærm skal være multifunktionel og ikke begrænset til kun at se film/tv og anti online games

Vil også gerne høre lidt meldinger om hvad i synes om sølv contra sort model.

Så håber på lidt input, både fra brugere og fra fag folk.

Tak for et godt forum, gode test og god påske.
Af maskus
Namnam skrev:Hej allesammen.

Er ved at være købedygtig, og har kig på en g20 i 50 tommer.

Mit problem er at jeg synes at g20 opfylder de fleste af mine krav til rimelige penge, MEN nu fandt jeg en artikl der påpeger at der er meget "input lag" når man skal spille og game mode settings i fjernsynet skulle ikke ændre noget.

Er der nogen der kan komme med nogle udmeldinger om hvor slemt dette er, hvordan det kommer til udtryk og hvor irriterende det er for eks shootemup, vil sku ikke dø pga input lag :-)

Synes det er synd hvis det er critisk med input lag, da jeg ser sådan en skærm skal være multifunktionel og ikke begrænset til kun at se film/tv og anti online games

Vil også gerne høre lidt meldinger om hvad i synes om sølv contra sort model.

Så håber på lidt input, både fra brugere og fra fag folk.

Tak for et godt forum, gode test og god påske.
Jeg er selv ved at kigge på enten P42G20 eller P50G20; men har så læst, at skærmen performer godt ifm. gaming. Både her på site i Rasmus' test, hvor den findes under listen til konsoller; og også hos AVForums

http://www.avforums.com/reviews/Panason ... eview.html

Jeg har dog ikke selv set dens performing i spil.

/martin
Af Clemmensen
Jeg har netop købt et Panasonic 50G20 og det er fantastisk til gaming! I hvert fald til min Xbox 360.

Billedet er super skarpt 1080p/60Hz, ingen lag, ingen fosfor-slør og INGEN lag overhovedet! Så mine skydespil er en sand fornøjelse!

Det kan jeg varmt anbefale.. :)
Af ABoehm
Til at begynde med var jeg lidt skuffet, fordi bolden i FIFA så meget mærkelig ud når målmanden sparkede den ud samt i langsomme gengivelser. Den blev nærmest delt i 4... HMM

Så skiftede jeg over til "Spil"-indstillingen, og nu er det perfekt :)

Mvh - Anders
Af Namnam
Så fik jeg et g20 og med xbox´n koblet til kan jeg kun sige wow, ser super godt ud helt smoooth, ingen slør eller andet, . så bestemt anbefaling herfra.