Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ABoehm
Hej alle
Jeg købte mit G20 i går - Hold kæft, hvor er det fedt.

Jeg har to spørgsmål:
1) Jeg kan kun finde DR HD, men ikke andre HD-kanaler? Jeg troede, at der skulle være 3-4 stykker, som var gratis heriblandt en Europsport, men de er alle krypterede? Jeg har indstillet til at fjernsynet være i Danmark og ikke Sverige, som mange ellers sagde ville være en god idé. Nu vil jeg gerne se om der kommer flere HD-kanaler, hvis jeg skifter over til Sverige, men jeg ved ikke hvor man ændrer det henne?
2) Med i pakken var også to såkaldte "Ferritkerner". Jeg går ud fra at de skal placeres på en strømledning, men er det fjernsynets, eller er de beregnede til eksempelvis min Playstation 3´s strøforsyning?

P.S. Mit fjernsyn brummer ikke.

Mvh - Anders
Brugeravatar
Af radiomand
Hvis du har YouSee, så er det kun DR-HD der er gratis, men hvis du har YouSee Plus (dvs YouSee kort Kr. 30,- pr. md.) har du så TV3+HD,Kanal5HD hvis du har mellem pakken, TV3+HD,Kanal5HD,TV2sportHD,TV2filmHD,EurosportHD,Eurosport2HD hvis du har fullpakke.
Af Slot
Forstår simpelthen ikke, at nogle G20 brummer, mens andre ikke gør det.
Af sharders
Forstår simpelthen ikke, at nogle G20 brummer, mens andre ikke gør det.
Bare rolig, G20'erne skal nok buzze. Der gik 4 uger før mit G10 begyndte, men så fik det også hele armen.

NB. Årsagen til at ikke alle hører det, er formentlig at vi alle har forskellig høretærskel. Plasmabuzz er rimelig højfrekvent, og det er langtfra alle der kan høre det. Mennesker der arbejder med støjende og/eller rystende materialer til daglig (musikere, håndværkere m.fl.), samt ældre mennesker generelt, kan næppe høre plasmabuzz. :s
Af killmaster
Har også lige fået mit G20. - Fedt TV, men jeg har svært ved at leve med den Buzz'en/Summen, alene fordi jeg har hørt på temmelig mange Plasma'er der IKKE brummer/summer. Det høres tydeligt fra min nye G20 i stille scener.
Jeg havde et PX80 før, og det brummede ikke.

Så et eller andet sted er jeg nødt til at tro på, at det er en "fejl" at de brummer/summer. Derfor overvejer jeg kraftigt, at få det byttet.
Men hvis jeg får det byttet til et nyt, og det OGSÅ brummer, så er det jo spild af tid. Er der nogen der har oplevet at få et nyt der IKKE brummede? (Altså nogen som først fik et der brummede, og derefter fik det byttet...)