Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg har genem længere tid nu jævnlig været forbi jeres side og læse de forskellige tests i fortager og har nu et forslag.

Det skal siges at jeg lige har oprettet min profil så dette er mit første indlæg :-)

Jeg syntes at producenterne af nyere fladskærme efterhånden har gjordt det til en tradition at fabrikere skærme med Kontrast glas/flade og dette gør det i mange tilfælde svært at se fjernesyn i dagtimerne uden at være generet i mere eller mindre omfang af reflektioner i skærmen med mindre man lukker af for lys udefra.

I den sammenhæng vil jeg gerne opfordre jer til at komme med jeres vudering af hvor meget reflektion der er i skærmene i tester.
Derfor vil jeg også opfordre til at i ligesom med måling af strømforbrug også nu gør det til en fast tradition at "teste" hvor meget tendens til reflektion der er i skærmene.
Jeg har godt bemærket at i til tider kommentere på reflektionerne i skærmene men ikke altid.

Der ud over vil jeg gerne rose jer og sige at jeg syntes at flatpanels er klart et af de bedste steder at søge viden om de skærme der er på markedet.

Mvh Kim