28 mar 2010, 14:33
Jeg har igennem længere tid læst her på sitet, om alle de forskellige TV, plasma, LCD, LCD med LED backlight, input lag, screen rentation, sort neveau o.s.v!
Ja jeg kunne blive ved, og ikke mindst, jeg kunne til sidst ikke hitte hverken ud eller ind, den ene dag bestilte jeg at plasma TV, den anden et LCD, og så tilbage til plasma, ja jeg må sige en ting, er taknemelig for den STORE tålmodighed som en "rigtig" sælger fra Expert/punkt 1 ved Holstebro har udvist
Men nu er TVét bestilt, og det kan ikke laves om
Og hvad blev det så, det er blevet til at Sharp LE820s i 52", og hvorfor så lige den, da jeg jo praktisk taget endnu ikke har set den live, da den ikke kommer før slut April?
Jeg kom til et punkt, hvor jeg måtte sætte mig ned, og se helt klart på, hvad der var vigtigt, og hvad der bare kunne være sjovt, men sjælendt brugt!
Ud fra det, faldt valget på Sharp, fordi:
-De som de eneste kommer med quard pixel RGB&Y, senere kommer Phillips og Sony med samme panel, fra Sharp.
-Der er indbygget flash hukommelse til hhv 1 time i HD, eller 2 timer i alm. pal, til brug for time shift
-52" størrelse passer mig fint
-DNLA
-Det laveste strøm forbrug <100W
-Sharp vel nok er den der laver de bedste paneler af alle ( selv Sony & Phillips ved det )
-Kan afspille DivX via USB
-Ingen problemer med sreen burn
-Super flot design, a la en stor ipad, kun 1,6" tyk!
Hvad har den så ikke ?
-Ikke 200 Hz, men nok en af de bedste 100Hz
-Ikke internet adgang, men der bruger jeg alligevel min mac.
-Ikke 3D, ikke vigtigt for mig, lad os se om 5-10 år, der sker sikker en hel del?
-Ikke mulighed for at optage på Hdd via USB, den ville jeg gerne have haft.
Ja det var lidt af mine overvejelser, så nu er det bare at vente, grunden til det ikke kan laves om er, at Expert har bestilt et til mig, selvom de ikke officielt sælger Sharp, men gerne ville skaffe det hjem til mig, super service
Det skal lige siges at jeg oprindelig købte et Samsung PS50B850 samme sted, men det brummede og dermed retur.
Jeg vil senere vende tilbage med mit indtryk af Sharp
Ja jeg kunne blive ved, og ikke mindst, jeg kunne til sidst ikke hitte hverken ud eller ind, den ene dag bestilte jeg at plasma TV, den anden et LCD, og så tilbage til plasma, ja jeg må sige en ting, er taknemelig for den STORE tålmodighed som en "rigtig" sælger fra Expert/punkt 1 ved Holstebro har udvist
Men nu er TVét bestilt, og det kan ikke laves om
Jeg kom til et punkt, hvor jeg måtte sætte mig ned, og se helt klart på, hvad der var vigtigt, og hvad der bare kunne være sjovt, men sjælendt brugt!
Ud fra det, faldt valget på Sharp, fordi:
-De som de eneste kommer med quard pixel RGB&Y, senere kommer Phillips og Sony med samme panel, fra Sharp.
-Der er indbygget flash hukommelse til hhv 1 time i HD, eller 2 timer i alm. pal, til brug for time shift
-52" størrelse passer mig fint
-DNLA
-Det laveste strøm forbrug <100W
-Sharp vel nok er den der laver de bedste paneler af alle ( selv Sony & Phillips ved det )
-Kan afspille DivX via USB
-Ingen problemer med sreen burn
-Super flot design, a la en stor ipad, kun 1,6" tyk!
Hvad har den så ikke ?
-Ikke 200 Hz, men nok en af de bedste 100Hz
-Ikke internet adgang, men der bruger jeg alligevel min mac.
-Ikke 3D, ikke vigtigt for mig, lad os se om 5-10 år, der sker sikker en hel del?
-Ikke mulighed for at optage på Hdd via USB, den ville jeg gerne have haft.
Ja det var lidt af mine overvejelser, så nu er det bare at vente, grunden til det ikke kan laves om er, at Expert har bestilt et til mig, selvom de ikke officielt sælger Sharp, men gerne ville skaffe det hjem til mig, super service
Det skal lige siges at jeg oprindelig købte et Samsung PS50B850 samme sted, men det brummede og dermed retur.
Jeg vil senere vende tilbage med mit indtryk af Sharp