Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kwillum
Hej Flatpanels.

Jeg er på udkig efter en nyt skærm, da min 15.4 " laptop skærm er for lille :)

- Jeg har kigget på en del og som udgangspunkt kommet frem til de 2 nævnte i overskriften. Men efter jeg har kigget på de test som i har lavet af begge skærme, ville jeg som udgangspunkt vælge skærmen fra Samsung (XL2370).

Mine behov er gaming, se film, skolearbejde etc. ret "almindelige".. Jeg kiggede dog også på Samsungs Rz2233, men da den ikke havde nogen HDMI indgang, var den derfor ikke relevant da min laptop kun har HDMI.

Hvis i har en helt tredje skærm at anbefale er i også velkommen til det.

Med venlig hilsen
kwillum
Brugeravatar
Af Wacky
Hej Kwillum

Nu ved jeg ikke hvad du har bestemt dig for endnu, men syntes lige jeg vil gøre dig opmærksom på at LX2370'eren bliver afløst af Samsungs nye PX2370, som netop nu er på vej på markedet.

Du kan læse mere om den her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1263285134
Af kwillum
Jamen tak for infoen, jeg vil da tage et kig på skærmen, men havde faktisk indstillet mig på at skulle ned i den nærmeste butik imorgen og købe den :)
¨- But I'll take a look!
Af kwillum
Jeg kiggede på specs på den nye model (den er udkommet, info). Men synes nu ikke at den kunne så meget mere, så følte ikke at jeg fik nok for de ca. 600 kr, der skulle lægges oven i hatten! :p

Men til jer som har forstand på skidtet, må selvfølgelig gerne komme med en kommentar til købet.. :)