Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Måske vi kunne lave en slags byttehandel. Vi på flatpanels.dk vil nemlig gerne lave en officiel test af en 2407WFP. Hvad siger du til det? Du kan smide en PM til Rasmus hvis det har interesse, idet kalibratoren ligger hos ham.
Af SteenR
Ja! Jeg har smidt en note til Rasmus og bedt ham skrive til mig. Så må lige aftale detaljerne.

Jeg modtager skærmen mandag aften

Mvh

SteenR
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hej Steen. Jeg har ikke modtaget din note?

Vi kunne som yakken nævner godt tænke os at teste skærmen, men Dell er håbløse mht. sådanne pressesager, så den vej har vi droppet.

Der er dog to ting i det. Den kan godt kalibreres uden at tilføje en icc farveprofil. Det vil give et nogenlunde resultat. Det bedste resultat opnås ved også at bruge en icc farveprofil. Farveprofilen knytter sig ofte til det enkelte grafikkort, men kan i visse tilfælde godt udveksles. Derfor; hvis man skal have en optimal farveprofil, så skal det helst gøres på den tilhørende PC.
Af SteenR
Hej Rasmus!

Jeg lægger da meget gerne min PC til også.

Kalibreringen må også meget gerne ske hos mig, men det er dog ikke et ufravigeligt krav.

Jeg henter og bringer jer gerne her i hovedstadområdet, hvis I har behov for det.

Mvh

SteenR

(Du kan sende mig dit mobilnummer og e-mail adresse i en e-mail til mig, jeg går udfra at I har min e-mail adresse registreret i Jeres base)