Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogen der har lagt den nye firmware ind (T-CHL7DEUC-3000.2, build date: 27/2-2010) til Samsung B6XX / B7XX?

Umiddelbart virker det som om den gøre mere skade end gavn, da den ikke retter nogle bugs, men primært begrænser rettigheder og brug af 3. parts utilities osv.

I så fald er det efterhånden endnu et klassisk Samsung træk! Det firma er ganske enkelt blevet for stort - de har da helt mistet jordforbindelsen og glemt, at de altså er til for kundernes skyld, og ikke omvendt. De spytter fejlfyldte produkter ud, og i stedet for at rette dem, gør de nu alt hvad de kan for at begrænse andres forsøg på at løse dem, sørgeligt!

Nogen der ellers har erfaringer med denne firmware? - man kan umiddelbart ikke finde en 'changelog'
Brugeravatar
Af 3Dbenny
Den har da lavet forbedringer hos mig, Hurtigere i menuerne, og enu hurtigere når jeg skal søge efter kanaler. og så kan jeg se at man ikke kan downgrade mere og hvad så det gør da intet.

Så forstår ikke helt at du har så ondt i R.... når sådan et firma kan lave så fede produkter.

Hvis du har problemer med din skærm syntes jeg du skulle ringe til deres support på 70701970.

Hvilken bugs har du entlig?

3Dbenny
Af PN
Hej...

Kan også se der er kommet en ny opdate til min skærm i dag... Kan man på nogen måder se, hvad de nye ændringer er? Og kan man lave det om til det gamle system, hvis de viser dig det køre dårligere?

Mvh. PN
Brugeravatar
Af 3Dbenny
PN skrev:Hej...

Kan også se der er kommet en ny opdate til min skærm i dag... Kan man på nogen måder se, hvad de nye ændringer er? Og kan man lave det om til det gamle system, hvis de viser dig det køre dårligere?

Mvh. PN
Hej PN

Du kan ikke downgrade til forrig firmware, de laver ingen ændringer for at skærmen skulle køre dårligere, ellers kan du kontakte deres support så hjælper de gerne.

Hvilken skærm har du?

3Dbenny
Af BadMan
Det tyder lidt på at de seneste firmware ikke rigtig retter noget, men blot har til formål at spærre for SamyGo projektet - flot Samsung!

Forståeligt nok, hvis Samsung ikke ønsker andre roder med deres firmware, men man skulle måske hellere bruge krudtet på selv at rette disse fejl / implementere forbedringerne i stedet for blot at lancere firmware opdateringer der udelukkende forhindrer andre i at gøre det.